Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Hvordan går det med deg? Hvor mange dager igjen til termin nå?
Countess Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Det går bare bra med meg Termin på fredag Hvordan går det med deg da,Anonym?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Begynner du å bli lei eller? Når som helst nå Spennende! Merker du noe til at det nærmer seg fødsel eller?? Hehe, ganske bra med meg.. er litt småsyk idag, men ellers fint
Countess Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Er veldig lei skal jeg si deg Men ja det kommer vel når som helst Nei,egentlig ikke.. Merker at det gjør seg klar liksom,men that's it Hva som feiler deg da??
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 Det skjønner jeg godt! Har du vært hos jm og sjekket om du er moden eller? Litt godt å VITE om det er noe fremgang syns jeg da, så jeg var å sjekket Hvis det er noen trøst så merket ikke jeg noe som helst heller før det braket løs. Så plutselig er h*n her! Har kastet opp endel ganger idag, og vært ekstremt slapp :S Tror det er varmen jeg altså. Litt rart, for jeg har aldri reagert på den før men Er bedre nå da, og sitter å venter på å få servert deilig grillmat. Blir du fullstendig skjemmet bort av den kommende pappa nå eller? Det fortjener du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå