Gjest Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Hei! Ser at mange har masse symptom på graviditeten nesten umiddelbart etter utført innsats for å laga babyen. Kvalme, ømme puppar, pluss masse anna. Slik vart det ikkje for meg! Tok ein test på fredag etter jobb og blei lettare overraska då den var positiv. Måtte ta ein ny test litt etterpå berre for å sjekka... joda, positiv den og! HURRA! men altså, ingen symptom! (foreløpig...) Ikkje kvalm, ikkje ømme puppar, kun positiv test! Ok... kanskje ein svaak følelse av at "noko skjer der nede"... men den kom fyrst etter at testen slo ut, så muligens psykisk... Så opp med motet alle som strevar og gremmer seg over at kroppen herjar på med alskens rare signal og symptom (eller mangel på sådanne): det er tydeligvis ikkje alltid avgjerande for om du har blitt gravid eller ei!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Det er sant som du sier:) Men masse masse til lykke md positiv test da, det var hyggelig:) Koz deg masse med rugeperioden.....*tvi tvi*
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Takk takk! Eg kryssar fingrane for frøet! Lykke til vidare, alle de andre på bli gravid-forumet! Nyt sommaren, det er visst veldig mange som blir gravide då!
JKM09 Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Gratulere så masse med positiv test! Hadde mye stikking i magen sist gang men ikke noe mer. Tror jeg kommer til å kjenne det denne gangen også hvis jeg blir gravid men man vet jo aldri...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå