Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 I det siste har jeg virkelig slitt med nattesøvnen. Sliter lenge med å sovne når jeg legger meg, og typisk meg å våkne i 4 tiden med skikkelig halsbrann som fører til oppkast og leggkrampe. Så får jeg ikke til å sove igjen før 6-7 tiden på morgenen. Men i går kveld sovnet jeg så fint uten problemer. Men våknet i 3-halv 4 tiden av at jeg fikk skikkelig krampe i magen på en måte. Nederst i magen og "nedi der" hadde jeg kjempe vonde krampetak som varte en stund. Kunne ikke annet enn å kave meg opp og stille meg på alle fire i senga mens jeg lurte på hvor jeg skulle gjøre av meg. Var så vondt, og noen ganger slet jeg med å puste meg igjennom det. Tenkte først at det var sultesmerter, og smørte meg ei brødskive. Men jeg følte meg ikke sulten og hadde null lyst til å spise den skiva, så jeg fant ut at det ikke var det likevell. Bestemte meg så for å prøve å gå på do. Tissa litt og vandra rundt på badet med disse smertetakene. Etter en stund var det noe som fikk meg til å sette meg på do igjen. Og da ble jeg sittende i godt over en time med diare. Herlig! Etter det satte jeg meg ved dataen for jeg klarte jo ikke sove med disse smertene uansett. Men så ga det seg etter en stund, så jeg la meg nedpå. Men da kom smertetakene tilbake og jeg turte ikke annet enn å løpe på do i tilfelle det skulle komme mer. Det kom litt mer og jeg prøvde å legge meg igjen. Men da ble jeg liggende med vondt i korsryggen til jeg klarte å sovne igjen i 7-tiden. Noen andre som har opplevd dette? Er det normalt? Hva kommer det av? Er akkurat 36 uker på vei i dag
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Dårlig i magen kan vi alle bli i denne varmen. Tilogmed de som er 36 uker på vei...
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Høres ut som et hardt anfall av kynnere? Det er livmoren som trener på fødselen.. Hadde masse sånn selv.. Går det ikke over kan du kontakte jordmor for en kontroll!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 diare kan være et forvarsel om at fødsel nærmer seg....men trenger ikke være det kan jo være et magevirus og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå