Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Heihei:) Jeg fikk lappen i dag!! Er veldig stolt av meg selv, men dette er ikke et skryteinnlegg altså Lurte mest på hvordan det er med dere og bilkjøring, føler dere at dere er like klare i hodet? Er dere redde for å kjøre nå som dere er gravide? Tenker dere å slutte å kjøre helt når det nærmer seg termin? Jeg vet at som ny og uerfaren sjåfør er det lurt å kjøre gjevnlig så jeg får mer erfaring...men på den andre siden vil jeg ikke utsette meg selv og barnet for fare. Føler meg ganske klar i hodet da...blir bare litt sliten av lite søvn og varmt vær. Oi dette ble litt langt..
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Jeg hadde hatt lappen et par år før jeg ble gravid da, men sluttet ikke å kjøre bil før den siste uken tror jeg. Jeg er veldig lav så må sitte helt oppi rattet, og på slutten så var det rett og slett ikke plass til den svære magen min. Du må kjøre jevnlig nå så blir du mer erfaren med tiden. Du har jo fått sertifikatet, så du er flink nok til å slippes ut alene i bil:) hehe.. Dette går så dint så Grattis med lappen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå