Gå til innhold

uff... da mistet vi..


Sjokolademonster

Anbefalte innlegg

Sorry at jeg forteller dette, det er ikke noe morsomt fo dere som går å håper at alt skal gå bra. Vi var på ul i går og hørte at hjertet baket. Vi måtte sjekke at alt var bra pga blødning.. I bilen på vei hjem kom første menssmerten, og i hele går blødde jeg. I dag mistet vi.. Var hos legen i sted, hun mente jeg hadde rett. Så da er jeg ikke lenger med i denne terminklubben. Satser på at vi lykkes igjen en annen gang.

 

LYKKE TIL DAMER, og nyt tiden fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

så trist! det er vel det alle er redd for, er ihvertfall redd for det selv. får håpe dere blir gravide snart igjen, masse lykke til:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi mistet visst ikke likevel, for på ul så vi liv :-) Mulig vi hadde to? Så nå er jeg foreløpig tilbake på februarklubben og håper som alle andre at det skal gå bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var gøy å høre at det er noe som spirer allikevel:) Føler veldig med deg, virker som om du har vært igjennom mye nå på veldig kort tid. Jeg krysser alt som kan krysses for at ting nå har stabilisert seg, slik at du bare kan nyte resten av svangerskapet:)

 

:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært litt berg og dalbane denne gangen ja.. Rar følelse å se liv etter at man har vært overbevist om det motsatte i 1 uke. Må jo bare satse på at det går bra nå! Ny ul på tirsdag, håper vi ser en enda større spire da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg blir så glad på dine veier når jeg leser dette. Jeg har stilt deg noen spørsmål på min link. Kanskje du vil svare på dem senere.

Jeg skal få en liten time til legen i morra og si at jeg vil ha UL. Jeg blør ennå, 4 dagen, men det er ikke kommet noe særlig med blodklumper siden fredag kveld. Så får jo håpe at jeg kan stille med i rekke bak deg.

 

Lykke til på UL i morra

 

Klem Nathe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk desverre ikke bra på UL i går. Gyn. konstanterte en MA, hjertet hadde sluttet å slå i går eller mandag ut fra størrelsen å bedømme. Kjempetrist og rett til utskrapning. Det hele gikk greit og nå er jeg ikke gravid lenger... Veldig rart å oppleve slike opp og nedturer hver uke... Husker nesten ikke om jeg er gravid eller ikke og hvem som visste om det første eller andre gang osv... Pyton. Men nå er det ikke håp, nå er det bare å gå videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist, jeg var så glad på dine vegne.

Håper vi begge kommer oss i på terminlista igjen. Så vi kan utveksle våre opplevelser igjen. Neste gang skal det bare være positive ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Så bra at det er liv alikevel... men unnskyld meg.. stusser jo veldig på legen din som sier "du har vel rett" valgte dere selv å gå til UL etter dette eller? legen kan jo ikke gjette på en SA??

hva om dere ikke hadde hatt en UL og du hadde gjort ting på jobb, drukket, begynnt å røyke igjen.. vet ikke et eller annet som faktisk hadde forårsaket en sa..

Jeg tror jeg hadde vært litt krass mot den legen altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...