Vinden blåser Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 titralac fra apoteket! (reseptfritt) det er det eneste som har funker for meg ihvertfall... de "normale" halsbrann-tabelettene gav meg kun brekninger...
Silje_vanilje Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Jeg bruker noen som heter Link, eneste som virka for min del. Reseptfritt på apoteket.
Tobarnsmor2be! Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2009 og det er trygt selv om man er gravid?
ormeynglet Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 Gaviscon hjelper for meg. Helt ufarlig og reseptfritt.
LilleBanan blir storebror Skrevet 30. juni 2009 #7 Skrevet 30. juni 2009 Prøvde allt som er nevnt ovenfor uten at noe av det funka for meg (dvs gaviscon funka men det smaker helt forferdelig) Lettmelk var det eneste som hjalp. Hvorfor, vet jeg ikke. Men du kan jo prøve det om noe av det andre ikke virker for deg heller.
frk.Skog Skrevet 30. juni 2009 #8 Skrevet 30. juni 2009 Titralac! Funker kjempebra:) Du får den på apoteket. Syns til og med at de smaker godt, i motsetning til mye annet som skal dempe halsbrann:)
Ameli Skrevet 1. juli 2009 #9 Skrevet 1. juli 2009 Husk på å spørre lege om hvilket middel en skal bruke. Jeg har fått anbefalt Gaviscon, og ja det smaker høgg, men hjelper. JEg ble frarådet link...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå