Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 sendte av gårde penger til tanteungen min for første gang etter 10 år med pakker:). Han begynner jo å bli så stor og han får alt han vil ha av sin mor og far. Tenkte det var en grei pengesum, men etter jeg hadde sendt dem slo det meg at det kanskje var litt lite og er redd han bli skuffet. Det varierer jo veldig i pris fra oss når han får gaver fra oss, alt ettersom hva han har ønsket seg. men det blir liksom noe annet...hmmmm
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 200 kr bør være mer enn bra nok, ga selv 100 kr i forrige uke til en 8 åring
Countess Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Skjønner ikke at du i det hele tatt tenker at det er lite?! 200 kr til en 10-åring er vel evig nok! Skuffet? Blir han skuffet er det noe som har sviktet i oppdragelsen!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 hehehe...ja, han er litt bortsemt denne gutten her. Men jeg er jo veldig glad i han er litt redd for at han blir skuffet over tanten sin. Sist bursdag fikk han firehjuling og krosser av familien til faren. (hans mor er min søster)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 Ikke alle har like god råd, og uansett syns jeg 200 er mer enn nok. Det hadde vært greit med 100 også, spør du meg.
Countess Skrevet 30. juni 2009 #7 Skrevet 30. juni 2009 LITT bortskjemt.. Nesten som jeg spør om foreldrene er skilt.. Har søsken i den aldrern selv,og min bror fikk også crosser av pappa.. Men det var kun for å vinne over mamma det da! Neida,han blir nok ikke skuffet over tanten sin..og ble han det der og da er det uansett fort glemt, og absolutt ikke noe du burde bekymre deg over
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #9 Skrevet 30. juni 2009 vi har avtalt hva vi gir til fettere og kusiner, jeg og søskna mine. 250,- gir vi hvis vi gir penger. Syns det er greit. er det ikke familie hadde nok summen vært mye lavere.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #10 Skrevet 30. juni 2009 Gir bursdagsgave til tanteungen min på 4-500 kroner jeg, og sist ble han 5 år.. Men så har jeg bare en tanteunge da, og han er tante sin gutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå