Gjest Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Når er terminen din ? jeg har også termin i februar. Prinsessa blir 2 år i August. Så begynner å bli stor jente Har du gutt eller jente fra før ? Håper potetskruene hjelper klem
You can call me Dårris Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Hallo hallo:) Termin 1. februar iflg gynekologen min. Når kommer din lille igjen? Jeg har en stor gutt som blir tre år i august jeg, så nå er det på tide å få en liten bror eller søster:) Kjøpte potetskruer i går, og det hjalp en stund. Problemet er vel faktisk at jeg ikke får i meg "ordentlig" mat, og jeg blir så sløv og tung i kroppen av junk hele tiden. Prøve med bedre kosthold framover:) Hvordan har kvalmen vært for deg? Klem!
Gjest Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Hei igjen Her er termin 3 februar iflg gynekologen min. Var på tidlig ul i uke 7. ville vite hvor langt jeg var på vei ettersom jeg ble gravid rett etter en SA i april. så hadde ingen siste mens dato å gå etter. Håper du får i deg mere mat etterhvert da. ikke morro å gå og være slapp,trøtt og tung i kroppen hele tiden. Kvalmen her har vært ille. Værre denne gang enn når jeg gikk med lille snupp. da var jeg bare uggen, men kastet ikke opp.. denne gang kom kvalmen ganske tidlig og jeg raste ned nesten 10 kg. alt jeg spiste og drakk kom opp igjen. Derfor ble jeg sykmeldt. var ikke noe særlig å jobbe når man er i sånn form. Så i helgen som var så ble kvalmen borte. Fikk endelig litt energi tilbake. Og matlysten kommer mer og mer. Problemet mitt nå er at jeg er kjempesulten og spiser 3 brødskiver men er fortsatt like sulten etterpå.. så er lei av å spise hele tiden. Jeg har msn hvis du vil bli bedre kjent og vil skravle der bare send meg en pm. Håper kvalmen din gir seg snart ! klem
You can call me Dårris Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Oi, kan virke som du har vært litt dårligere enn meg ja. Har ikke kasta så mye opp, men hatt mer eller mindre konstant lyst til å kaste opp;) Nå i dag har det vært helt fint, noe jeg tror skyldes at jeg har sovet ordentlig. Hvordan sender jeg PM (urutinert, jeg vet det:) Vil gjerne snakkes på MSN. Og så har vi jo chatten her inne også. Den virker av og til:D Håper du har hatt en fin dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå