Musemor med tre søte små Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Gutten vår er snart 2 år og 4 mnd og lærer nå nesten daglig nye ord, men noen ganger blir det litt feil...... Det er varmt om dagen og vi ha satt opp noen vifter. Mannen peker på viften og sire vifte. Gutten tenker seg litt om og skriker ut "FITTE"....
blomstre Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Hi, hi, ja slik går det av og til. Ordet kjeks kan også være en utfordring... ;-)
Sivalur Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Hehehe... hos oss skal vi på 'pikken' og handle mat..... vi gjentar til vi blir blå - BUtikken, men neida.
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 Hehe Lillegutten min springer inn på kjøkkenet og roper "Skite! Skite!", men han skal ikke skite... han skal ha SKIVE!
It's all about me Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 Og så har vi min gutt som jo hele tiden maste om gaffel, fikk gaffel men brukte den aldri. Han mente vaffel......
Let's hear it for the boys! Skrevet 30. juni 2009 #7 Skrevet 30. juni 2009 Jeg ler enda av den historien, Frokostquiz
=Mina min og mej= Skrevet 30. juni 2009 #8 Skrevet 30. juni 2009 Og jenta mi hadde akkurat begynt å lære seg ord, var vel under året.. Kom inn på en butikk og hu pekte på en mann og ropte HØYT: "Balla!!" ...hu så han holdt en ballong i handa.....
It's all about me Skrevet 30. juni 2009 #9 Skrevet 30. juni 2009 Vi ler enda vi også ) Men det verste er at vi prøver å lære han å si vaffel, men han nekter. Nå vet vi iallfall hva gaffel betyr i det minste, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå