Gå til innhold

Gledestårer!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Telefonen er tatt og det nydelige menneske på Riksen sa at "ja, den er positiv!" Er helt utenfor meg selv akkurat nå, var så sikker på at løpet var kjørt og at jeg skulle trøstedrikke hvitvin og grine i hele kveld. Dette er den mest fantastiske følelsen jeg noensinne har hatt, trodde innerst inne at jeg ikke kom til å klare å bli gravid noensinne.

Tusen takk til alle dere som har kommet med oppmuntringer underveis, dere er bare helt utrolige her inne. Tårene triller fortsatt, men bare av glede! Blir nok masse å være redd for etterhvert, men nå skal jeg bare kose meg og tenke positivt! Ha en nydelig dag, alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!! Så utrolig flotte nyheter! Tuta selv i morges når CB'en sa "gravid", og i morgen er det min tur til å ringe Riksen.

Lykke til videre! Håper du får et flott svangerskap og selvsagt verdens nydeligste spire i mars :-)

Skrevet

Fantastisk, bobbygirl - jeg hadde en god følelse for deg deg i dag!!! Masse lykke til i tiden framover. Mange klemmer til deg.

Skrevet

Gratulerer!!!

Sitter her med tårer i øya og ett kjempestort smil om munnen, og er kjempelykkelig på dine vegne.

Kos deg masse sammen med mannen i kveld for det har dere fortjent, å GRATULERER igjen:-D

Skrevet

Gratulerer så myyye, bobbygirl!!! Jeg satt faktisk og tenkte da jeg leste det siste innlegget ditt før telefonen at du må jo være gravid! Og det var du jo! Ha en fantastisk herlig sommer! ;-))

Skrevet

Herlig!!! Gratulerer!! Ja nð kan du hoppe og danse (ikke for mye da.....) og glede deg over at du endelig er gravid. kos deg og gled deg!! ingen grunn til bekymring dette går rette veien det må du tro på. så gøy at det er flere som kommer i "gravidklubben" her!!!

klem

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Når jeg leser alle de skjønne meldingene fra dere må jeg selvfølgelig grine litt igjen... snufs.. Det har liksom ikke gått helt opp for meg ennå, tror jeg trenger noen dager på meg først!

Kom på at jeg spurte om hcg, vet egentlig ikke så mye om det, men noe måtte jeg jo spørre om mellom hikstene. Hun sa den var 164, og at det var bra, så da stoler jeg på sykepleieren!

Skrevet

Gratulerer så mye som gravid:o) Fantastisk! Håper jeg følger etter om ca 2 uker. Håper du får et flott svangerskap! Masse lykke til:)

Skrevet

GRATULERER!

Så fantastisk gøy:) Jeg lever enda i min egen lille boble etter at jeg fikk to streker=) Lykke tul videre og god sommer!!

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye med graviditeten bobbygirl :o)

Gjest lille fiol
Skrevet

Nydelig, fantastiskt gratulerer. Gleder meg at vi er flere som kan slå følge!

Skrevet

For en fantastisk melding!!! Gratulerer og lykke til med svangerskapet!!

Skrevet

Kjempe flott!!!!!!! Du skal bare nyte øyeblikket nå og kose deg med graviditeten!

Masse gratulasjoner!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye :-) Kos dere med spiren og hverandre, og nyt sommeren!

Skrevet

Tusen takk for alle de hyggelige hilsenene fra dere alle sammen. Det er deilig å ha noen å dele de gode følelsene med. Men det viktigste for meg har nok vært at vi er her for hverandre når alt er som mørkest. Jeg syns det er flott at det er så mange her inne som oppriktig deler sorgen når noen ikke lykkes, og at det er glede på andres vegne selv om man selv ikke er i mål. Jeg følger med videre, føler jo at det er her hos dere jeg hører hjemme en god stund til!

Skrevet

Her ha det jo skjedd hyggelige ting siden sist jeg var pålogga:)))))))))))))))))))

Gratulere så masse masse.

Skjønner godt att tårene rant til deg ja,,,,,den mest utrolige følelser er det jo,,å se de 2 strekene,,eller få svaret på blodprøven,,å den er POSITIV))))))))))))))))

klæm te dæ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...