Gå til innhold

Venter nr 3:-)


vero.no

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg gjør :)

ja, det blir veldig spennede , ikke minst med tanke på de to andre også :) han eldste er jo vant med å være storebror , men ikke han minste hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det blir interessant.. vi hadde babybesøk for ei stund tilbake siden og da var ho minste sjalu når jeg hadde babyen hos meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp jeg venter også nummer tre i februar. Bare jeg og mannen som vet det. Det tok litt tid å bli vant med tanken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter også nr 3 i februar:)Bare meg og mannen som vet det..Har en sønn på 4 og en datter på 3 fra før,synes de er litt for små til å få vite det helt enda!Har mens termin 1 februar og ul termin 9 februar foreløpig..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også nr 3 i februar. Har en på 5 og en på 3 fra før. Dette blir spennende. Foreløpig termin 23. februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi venter også nr 3 (4).

Har en gutt på snart 10 og en på 6 og minn mann har en sønn fra før som også bor hos oss på 12 år.

Så her blir det liv i stua i februar, vil jeg tro....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi venter også nr 3, har ei som fyller 4 rett før og en som fyller 2 rett etter termin så her blir det liv i leiren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg venter nr 3 og 4 - så det blir spennende! fortalte det til barna på 5,5 og snart 2 år. Femåringen ble veldig stolt. Vi blir jo et lite håndball lag. Koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Koselig med 3 :)

Jeg venter nr 4, vi måtte også venne oss litt til den tanken da vi egentlig var ferdige, og har to rimelige små fra før.

3 jenter har vi. Ei på 11 år, ei på snart 3 og ei på 1,5 år.

 

Puhhh... dette blir som dere sier liv i leiren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Venter nr 3 vi også,mens termin 15 februar.

Har ein på 8 år og ei på 4 år,så de gleeeeder seg sååå mye,det gjør vi også;-) Dette blir siste familiemedlem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter også nr. 3 i februar, og det var overhode ikke planlagt. Det blir som å begynne på nytt for oss, for våre to gutter er 14 og 17 år!! Som sagt var det ikke planlagt og jeg var kommet langt på vei før det gikk opp for oss hva som var i gjære, så abort var ikke noe alternativ. Men nå begynner vi faktisk og venne oss til tanken og synes det er stas da :o) Skal til Ullevål på utvidet ultralyd i løpet av en 14 dagers tid, så det blir spennende :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Venter også nr 3 den 14 feb.

Blir veldig tette på meg, har en sønn på 2,5 år, en datter på 9 mnd også kommer det en gutt i februar. Blir spennende detta, koselig med barn=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...