Gå til innhold

Sent med 3D ultralyd i uke 29+ ???

Anbefalte innlegg

Gjest Tipsie
Skrevet

Har fått time til 3D UL, men lurer på om det er litt i seneste laget?

Er 29 + 4 iflg. ultralydtermin, og 29 + 6 iflg. menstermin.

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann!

Neida, synes ikke det er sent.Er jo bare en fordel for man ser så mye bedre trekk hos babyen vil jeg tro. Jeg har 3D ul neste uke , 7 juli.Da er jeg 28 uker :) Ei venninne tok 3D i uke 30 og fikk fantastiske bilder:) Gled deg du !

Skrevet

Jeg tok 3d i uke 27 men hadde litt uflaks da vesle jenta lå med både fot å ben foran den ene delen av annsiktet:P Men vi fikk noen fine snikbilder innemellom all kroppen:P

Skrevet

Jeg har også 3D ul 7juli. Gleder meg masse!! Jeg er da i uke 26.

Mener å huske at jeg fikk beskjed da jeg bestillte time at jeg måtte ta 3D ul mellom uke 24-30 for et godt resultat.

Hørt at man burde drikke 0,5 med cola rett før man skal inn for å få babyen til å bevege seg og våkne:-)

Skrevet

Jeg har vært på 3d når jeg var 26+4,29+1 og 34 uker....

Fikk best resultat på de to siste.Bildene blir så utrolig mye bedre når du er kommet det litt opp i ukene.Det er utrolig stor forskjell bare på 2 uker:)

Så jeg tror du kommer til å få knall flotte bilder!

Der jeg har vært har de anbefalt å ikke drikke cola og spise søtt før.Babyen kan regere med å bli for livlig og da reduserer det bildene når de er urolige.

Skulle de ligge dumt til når du er der er det beste trikset og drikke et glass is vann:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...