Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Har fått vorte på en finger og foten. Har begynt å smøre på Verucid eller hva det heter. Men nå har den på fingeren begynt å gjøre vondt. Er det normalt? Hvor lang tid kan jeg regne med at det tar før de forsvinner. Hater det!!!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Hvorfor ikke heller gå til legen og få "frosset" dem? Så slipper du alt styret med Verucid. Det gjør ofte vondt med Verucid, særlig hvis du får det utenfor vorta.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Jeg nevnte det forrige uke hos legen, men han sa at det var så lang ventetid hos hudspesialist og at den jeg hadde på foten ikke var å fjerne kirurgisk. Så at jeg bare måtte smøre med de greiene. Er ikke selve Veruciden som gjør vondt å smøre på, men det gjør vondt inni vorten liksom. Skikkelig vondt.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Kjerringråd; legg på flesk (f.eks det hvite fra rå bacon), legg plaster utenpå en natt eller flere, og vorta forsvinner. Husker dte funket på meg da jeg avr liten.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 Ta litt fett fra en spekeskinke, gni fettet inn på hver vorte med samme fettbiten. Knyt en ullhyssing rundt fettbiten, SÅ mange knuter som du har vorter på kroppen. Grav ned fettbiten i jorda, og når fettbiten har råttna så har vortene blitt borte Hjelper sikkert å si hokus pokus. Jeg fant det på et forum for de som tror på overnaturlige ting,kanskje vert å prøve ??
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 Men kan du ikke bare kjøpe sånt middel på apoteket, der man 'fryser' vorten selv? Da slipper du å vente på hudspesialist i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #7 Skrevet 30. juni 2009 Jeg har slitt voldosmt med vorter på føtter og hender. Har prøvd alle kjerringråd (bananskall, neglelakk, flesk osv) uten noe hell. Men så begynte jeg med vorteplaster. Alle vortene er borte! På kort tid, og har aldri komt igjen! =) Fås kjøpt reseptfritt på apoteket. Genial oppfinnelse Lykke til
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #10 Skrevet 1. juli 2009 BANAN SKALL PÅ VORTEN. Ligg med det om natten og kast det og i 3 dager frammover. FUNKA SOM FAN PÅ MEG.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #11 Skrevet 6. juli 2009 Funket ikke med bananskall Prøvd i 3 dager nå. Man skal ha den med innsiden mot vorten, sant? Så nå drar jeg til apoteket og kjøper vorteplaster etterpå. Har prøvd Verucid i snart 1 uke også. Men synes nesten bare de ser større ut jeg. Og mer hissige. Vonde er de også blitt. Er dritt lei de nå altså!!! Så mye styr! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå