Gå til innhold

? ^^(¯`°?.¸ Skravletråd for IKM uke 30 ¸.?°´¯)^^ ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er 7 DPO idag, IKM på mandag.

Har gått rundt og vært småkvalm i to dager nå.

I tillegg til stikking i livmoren og ømme pupper.

Håper virkelig det er noe på gang. Har hatt en slik rar følelse siden EL.

Lykke til jenter ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir så i tvil.... Har jeg el nå??? Har masse murringer og masse utflod som ligner EL slim, men jeg hadde dette for 1 uke siden også.... Lurer på omdet går an å ha 2 eggløsinger med 1 ukers mellomrom jeg nå eller er det kanskje egget som fester seg??? Vi har i allefall hatt oss masse de siste dagene og må vel ha oss litt i kveld også...

Satser på at det er spira som klorer seg fast...

Skrevet

Hei hei

Da tror jeg at jeg hører til her.. Ikm 24 juli.

Har ikke el eller mens av meg selv så har gått på min andre dobble pergokur denne mnd og ifølge tempene mine har jeg hatt el :D

http://www.fertilityfriend.com/home/246fa4

Andre som tar tempen her? er så gøy og følge med på andre sine kurver.. Tror min er positiv til nå. Men sist fikk jeg mensen bare dager etter el så klarer ikke helt å slappe av ennå.. Er jeg ikke gravid håper jeg at jeg i det minste får mensen til normal tid.

Lykke til alle sammen! dette er spennende:)

Skrevet

blueberry:

Hvordan fungerer slik temping?

Blir tempen lavere ved EL og høyere når TR nærmer seg?

Hvordan vil den være dersom man er gravid?

Ellers, lykke til alle sammen. Jeg har IKM på mandag, 8 DPO nå. Kommer forhåpentligvis til klare å la hver å teste før 10 DPO.

Håper vi alle ses på 1. tri om 1-2 uker ;-)

Skrevet

Ja tempen synker den dagen du har eggløsning og stiger dagen etterpå. Hvis tempen holder seg høy i ca 18 dager er man mest sannsynlig gravid. Tempen synker ofte den dagen mensen kommer eller noen dager før.

Anbefaler å lese på denne siden om temping, står det meste:)

http://www.pernille.info/bbt.htm

Skrevet

Hjemme fra syden, og en herlig ferie.. Vet ikke helt når EL var, men vi har hatt oss hver dag i ferien -så stresser ikke noe med det ;) I går kveld fikk jeg noen dråper blod på papiret på do, så håper det var en festeblødning............. Uansett, skal prøve å holde feriemodus og ikke tenke så mye på det! Prøøøve.... ;)

Fortsatt tvi tvi, allesammen!

Skrevet

Jeg fikk også noen dråper blod på papiret igår, var ikke mye, men nok til at jeg håper det var en liten festebløding :) Ellers kjenner jeg ikke så veldig mye. Litt mensmurringer på kvelden og mye luft i magen. Under en uke igjen til IKM nå, blir spennende å se hva som skjer.

Prøver heller ikke å tenke så mye på det, men er jaggu meg ikke lett.

Skrevet

Flere av dere som skal teste til helga??? Tenkte å ta en test lørdag eller søndag...

Skrevet

Jeg er 10 DPO idag, men testet negativt. Kommer til å teste igjen lørdag eller søndag, mest sannsynlig lørdag. Har IKM på mandag. Når har du IKM?

Skrevet

jeg skal teste på søndag:) whiiii:) gleder meg:)

Testen i natt var så rar at jeg klarte ikke "tyde" noe ut av den:) Har IKM den 24/25 litt usikker faktisk... =)

Skrevet

Føler meg langt fra gravid, men kommer nok til å teste likevel når jeg kommer hjem. Klarer jo ikke dy meg. hehe. Da blir det nok testing onsdag 22.juli, to dager før IKM.

Skrevet

Dumme meg tok en billig-test i dag, aaalt for lenge før ikm, den ble jo såklart negativ!

Skrevet

Ser ut som mensen har kommet her.. Bare syv dager etter el. Kort lutefase er vel problemet:/ sukk

Skrevet

Tok en test igjen idag.

Negativ ;-(

Vel, vel. 2 dager igjen til IKM, og alt håp er ikke ute før tanta er her, men begynner likevel å miste litt av motet

Skrevet

Tok en test idag jeg, men den ser ut til å være deffekt :/ Fikk ikke opp kontrollstreken en gang... så da må jeg vel vente til i morgen....

Skrevet

Hei Carina_81 =)

Så spennende, håper at det er festeblødning du har opplevd!!!

Tror jeg har opplevd det samme som deg i dag... Bittelitt blod på papiret og så ingenting mer, men litt mensmurringer!!! Tok en test i går som var negativ - så da håper jeg det er festeblødning i dag og ikke TR som kommer ca 1 uke for tidlig!!!

Åååååå - for en spennende dag og en spennende uke!!! Tenk om jeg skulle bli gravid igjen FØR jeg har fått tilbake mensen etter MA. Har lurt veldig på syklusen min og tullet litt med når jeg har EL og IKM, men denne gangen ser det riktig ut - og da er det riktig at jeg har IKM i uke 30...

Jeg reiser til København i morgen, men er tilbake på tirsdag, og ingen tester i hus - får nok ikke testet før tidligst onsdag eller torsdag, torsdag har mannen min bursdag så hadde jo vært kos å få gitt ham en en positiv test i bursdagsgave!!!

Åååååå - jeg, håper, håper, håper og jeg håper at det går bra denne gangen!!!!

Lykke, lykke til jenter =)

Klem fra

Skrevet

Tror nok ikke det var festeblødning jeg hadde denne pp nei... Tok akkurat en test og den var så negativ atte...så da regner jeg med at den forbaskede tanta kommer på tirsdagen.

Skulle egentlig hatt termin idag, så dette kommer til å bli en dritt dag, men skal på grava hans å pusle litt så da kommer det vel til å gå bedre håper jeg....

Skrevet

Tror kanskje ikke jeg har fått mensen helt ennå likevel:)

Spottet litt fredag samtidig som tempen sank..spottet bare bittelitt igår. Tempen steg både i går og enda et hakk idag så er så spent. Men veldig redd for å få opp forhåpningene mine.. Er så forbaska lett. Men mon tro om jeg hadde festeblødnign?

Hvis tempen stiger enda mer imorgen kan jeg jo ane et lite håp vell..

Ønsker deg alt godt idag Carina_81. Håper du kommer deg noenlunde igjennom dagen. Godt mulig det bor et nurk i magen din selv om du fikk negativ idag. Satser på det:)

Skrevet

Føler med deg, Carina... Lykke til!

Skrevet

Ja da er det straks uke 30. Noen som er spente?

Jeg for min del er ikke så veldig spent, har en magefølelse som sier at det ikke har klaffet. Tok meg til og med en øl på hytteturen i helga. :)

Lykke til da jenter, er vel noen med IKM i morgen.

Skrevet

IKM i morgen, men tanta kom allerede nå i kveld. Så jeg er ute.

Skrevet

Synd med dere som allerede er ute da:(

Ja, uka vår nærmer seg og jeg kjenner jeg er livredd! Har ingen tro på at det har klaffet, men ikm er ikke før rundt torsdag. Skulle det ikke ha klaffet ønsker jeg bare tr kommer så fort som mulig så vi kan begynne på ny pp...

Skrevet

Jeg er veldig usikker. Er 10dpo imorgen. Spottet litt fred og veeeldig lite igår. Nå er tempen høyere enn noen gang.. Skal til lege imorgen så kanskje jeg får vite noe? vet ikke hvor mye de kan finne ut så tidlig,.. Gruer meg.

Håper det bor en spire i magen min denne gang. Kommer nok ikke til å teste før tors hvis ikke jeg får vite noe hos legen imorgen. Har bare en test liggende og skal klare å holde meg såpass jeg ikke blir så skuffet.

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Jeg er veldig usikker. Er 10dpo imorgen. Spottet litt fred og veeeldig lite igår. Nå er tempen høyere enn noen gang.. Skal til lege imorgen så kanskje jeg får vite noe? vet ikke hvor mye de kan finne ut så tidlig,.. Gruer meg.

Håper det bor en spire i magen min denne gang. Kommer nok ikke til å teste før tors hvis ikke jeg får vite noe hos legen imorgen. Har bare en test liggende og skal klare å holde meg såpass jeg ikke blir så skuffet.

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

IKM i morgen, men negativ test igår :( Pleier bestandig å spotte dagen før IKM så får se hva dagen bringer, men kjenner det er noe på gnag der nede. TR dukker nok opp i mårra ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...