Carina har to små gull Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Så ikke at det fantes noen tråd for uke 30 så starter en nå. Fikk TR i forrige uke og bare 1 uke igjen til EL. Håper spira sitter denne mnd. Har vært en uke i Barcelona og skal si det har vært deilig å ikke tenke så mye baby. Har enda 3 uker igjen med ferie og de skal nytes. Forhåpentligvis blir det positivt svar siste helga i ferien. Skulle egentlig hatt termin 19 juli så gruer meg litt til den datoen, planlagt å gå på grava hans da. Har lyst å teste positivt før denne datoen. Får bare krysse fingrene og håpe på posivit svar Blir ikke å være så mye her inne denne pp da jeg som sagt har ferie. Skal prøve å slappe litt mer av og ikke tenke så mye på verken EL eller testing hvis jeg klarer.
Carina har to små gull Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. juni 2009 Blir jeg gravid denne pp har jeg termin på min samboers bursdag... det hadde vært artig om det klaffa denne pp ja
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Hyggelig at du startet denne tråden Her er det også feriemodus, og vi satser på EL i syden.. Kommer ikke til å teste noe denne pp, bare kose oss og nyte ferien og hverandre. Håper det fungerer! Leit å høre at du skulle hatt termin i juli, føler med deg. Kan jo håpe og tro at det blir lettere for dere når dere har kommet over den egentlige terminen, er jo mulig at det løsner litt da... Fingers crossed! TVI TVIII TIL ALLE MED IKM UKE 30! Vi satser på mange aprilbabyer! ..ønsker også god sommer og herlig ferie til alle som skal ha det
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Jeg krysser virkelig fingrene mine for deg denne pp`n Carina_81. Har tenkt masse på deg!!! Ta godt vare på deg selv =) Stoooooor sommerklem fra
attpåklattimagen:-) Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Ønsker oss flotte dager, og 'hete' kvelder denne pp! Må vi alle bli gravide denne mnd;;;;;o))))))))))))))))) Jeg har el neste tirsdag, så nå har vi alt begynt å 'varme opp' (glis) Masse lykke til damer:: Stor sommerklem fra indre østland....
Musemor med tre søte små Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 Hei, jenter. Lykke til denne PP, håper vi alle ses på 1. tri om en 3-4 uker. Min strategi denne PP er ferie, mye sex og lite stress. Nå er det da på tide at ting skjer snart. Håper virkelig det skjer denne PP, da jeg skulle ha hatt tremin 13. august, og og gruer meg til å møte den datoen dersom jeg ikke er gravid igjen.
Carina har to små gull Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2009 Ja det er min strategi denne mnd også. Ferie, mye sex og lite stress. Hele ferien skal bare nytes og skal ikke prøve å fokuserer så veldig mye på baby, men det kommer ikke til å bli lett... Hadde vært veldig deilig med et vår barn... Men snart er det eggløsningstid, håper det kommer til å sitte en spire i oss alle
Carina har to små gull Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2009 Da var EL uka her.... har kjent stikkinger i korsryggen siden lørdagen og har murringer i høyre eggstokk så da er det vel noe som skjer Samboer har fått influensa og jeg kjenner at jeg også holder på å bli forkjølt. Håper virkelig ikke det skal ødelegge pp....
Carina har to små gull Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2009 Huff... Gikk innpå spå/horoskop sia... Ei kunne se graviditet på meg i januar!!! Håper virkelig ikke at jeg må vente så lenge før jeg blir gravid igjen. Men så er jeg jo ikke overtroisk heller da og satser på å bli gravid før den tid
Musemor med tre søte små Skrevet 7. juli 2009 #10 Skrevet 7. juli 2009 Carina_81: Eller så kan du tolke det som om du vi være gravid i januar, og blir du gravid denne PP, vil du jo være det ;-)
Carina har to små gull Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 7. juli 2009 Heh..ja det hadde jo vært det aller beste Her jobbes det fro fullt, hadde el.smerter igår og en masse el-slim med litt blod i idag, og da sies det jo at en er veldig fruktbar. Blir 2 lange uker å vente...
Bumblebeee Skrevet 7. juli 2009 #12 Skrevet 7. juli 2009 Jeg er usikker på når el er. Har hatt mensen fire ganger etter fødsel, og da har syklusene vært på 30, 31, 31 og 33 dager. Før fødsel hadde jeg akkurat 28 dager. Så nå har jeg begynt å el teste. Sikkert litt tidlig enda, men jeg vil ikke risikere å gå glipp av pos test. Mye lettere å regne seg frem til IKM da. Blir det slik jeg tror er el mellom 10 og 12 juli en gang, akkurat når vi ankommer svigers og skal sove vegg-i-vegg med svigermor. *gliser* Dette blir 2 pp, og forrige gang ble jeg gravid i 2 pp. Håper på samme resultat denne gang. Ønsker oss alle lykke til! Nyt ferie, late dager og massesex;)
Augustmamma2010 Skrevet 8. juli 2009 #13 Skrevet 8. juli 2009 Jeg hadde El i går..så her i huset har det vært mye sengekos den siste tiden;) hehe.. Håper det klaffer denne perioden for oss alle;) *kryssefingrene*
Bumblebeee Skrevet 8. juli 2009 #14 Skrevet 8. juli 2009 Fikk pos el test kl 16. Digital. Tok en ny nå kl 21 og den var negativ. Da hadde jeg akkurat tisset da, bare 5 minutter siden, men ville tro det var LH stigning å spore i den urinen også. Selv om det står at man ikke skal ha tisset de siste tre timene. Kan det faktisk henne at jeg hadde en så kort tid med LH-stigning? Forrige pp hadde jeg positive el tester 2,5 døgn. Skal prøve igjen etter tre timer for å sjekke, men hvis den da er negativ blir jeg SUR!!! Da har vi mistet denne pp Frustrerende å være testoman gitt
Musemor med tre søte små Skrevet 8. juli 2009 #15 Skrevet 8. juli 2009 Dersom EL-testen har blitt negativ igjen er egget sluppet, og du har 24 timer på deg. LH-stigning får du når egget modnes, og testen blir negativ igjen når egget er sluppet, det er fruktbart i ca 24 timer. Sæd-cellene bruker ca en time opp til egget, ikke 6-12 timer som enkelte her inne påstår. Finner ikke linken til hvor jeg leste dette akkurat nå, men det var på en av babyverden sine sider.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. juli 2009 #16 Skrevet 8. juli 2009 http://www.klikk.no/samliv/sex/article451263.ece Der står det masse om dette med sædceller og befruktning.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. juli 2009 #17 Skrevet 8. juli 2009 http://www.kjemi.uio.no/skolelab/nat2000/fag/tema4/4_Biologisk%20mangfold.pdf Og der står det at sædcellen svømmer 3 mm/min. (langt pdf. dokument, som tar tid å laste..)
Bumblebeee Skrevet 9. juli 2009 #18 Skrevet 9. juli 2009 Er nok midt inne i el. Testet igjen etter nesten tre timer og digitaltesten var positiv. Satser på å legge inn en søknad i kveld også, til tross for pakking og grytidlig opp i morgen tidlig. Så skal jeg forsøke å slappe av og kose meg på ferie hos svigers, ikke tenke så mye på prøving. (lettere sagt enn gjort) Det er jo ikke noe jeg kan gjøre de 14 dagene frem mot IKM uansett Men hvordan regner man IKM? Blir det ca 14 dager etter at testen er negativ igjen da? Hvordan er det med dere andre, fått el enda eller venter dere?
Lillypia Skrevet 9. juli 2009 #19 Skrevet 9. juli 2009 Krysser fingrene for oss alle sammen. Er også inne i el-tider nå. ganske sterk strek i dag, så regner med jeg har el i morgen eller lørdag. Håper og håper, kjenner det vil bli ekstra tøft nå om jeg ikke lykkes. litt godt å ha deg her da carina81, vi har jo vært litt i samme situasjon!
Musemor med tre søte små Skrevet 11. juli 2009 #20 Skrevet 11. juli 2009 Hei, jenter. Hvordan går det med dere. Jeg har vel IKM mandag 20, men kommer til å teste 16. Kanskje jeg kan gi mannen min to streker i bursdagspresang...
Carina har to små gull Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #21 Skrevet 12. juli 2009 Her går det bare bra. Har vært på hytta i mange dager og der har vi virkelig kosa oss Samboer sa der ute at denne mnd kommer jeg ikke til å få mensen, håper virkelig han har rett. Ei uke igjen av ferien og den skal nytes til det fulle
stinemor87 Skrevet 12. juli 2009 #22 Skrevet 12. juli 2009 Hei:) Prøver meg her inne jeg. Hvis syklusen min er sånn jeg tror den er så skal jeg ha IKM onsdag uke 30. Men den har vært litt ustabil siden jeg sluttet med p-plaster. Er nok ferdig med EL for denne gang kjennes det ut som, men føler at jeg har gjort det som gjøres kan. Sex hver dag siden siste mens, sommeren har hjulpet på lysten;) Håper at det er det som skal til. Dette er min første pp og jeg burde vel ikke håpe for mye, men jeg har gått å venta i ca 10 mnd på at samboeren skal bli klar (vi ble enige om å begynne å prøve i juli da). Så tålmodigheten min er nok ikke helt på topp. Lykke til alle sammen, håper det klaffer for dere som har prøvd lenge nå som det er sommer:) Håper det gjør det for alle:D
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 12. juli 2009 #23 Skrevet 12. juli 2009 Hei jenter =) Tror jeg melder meg inn her i samme syklus som Carina igjen jeg... Trodde jeg hadde IKM i uke 28, men jammen er det ikke EL jeg har i disse dager - oppdaget EL-slimet nå i stad - passer kjempefint at vi koste oss litt i går. Hatt mensmurringer, brystsmerter og litt kvalme både i går og i dag (vet jo at det kan komme av EL) - men hadde håpet og trodd at jeg var gravid igjen etter siste MA den 30 mai, har ikke fått tilbake mensen ennå, men er det riktig at jeg har EL i disse dager - noe som jeg tror 98,9 % sikkert så har jeg IKM i slutten av uke 30, så da melder jeg meg inn her og satser fullt og helt på neste pp =) Nå går jeg ut i 3 ukers ferie og den skal nyyyyyyyytes =) Goooood sommer alle sammen!!! Klem fra
Bumblebeee Skrevet 13. juli 2009 #24 Skrevet 13. juli 2009 Jeg merker at det hjelper å være borte på ferie. Har ikke tatt med tester heller, kommer hjem på kvelden 3 dager før IKM. Så det tidligste jeg kan teste er 2 dager før. Mistet fullstendig håpet for denne perioden jeg, hadde el fredag, men mannen klarte ikke gjennomføre pga masse folk rundt og superknirkeseng. Kan tro jeg var skuffa!!! Huff, det skal ikke være lett. Jeg kan jo håpe på at de to gangene før el skal ha gjort susen, men mentalt har jeg instilt meg på augustbefruktning og maibaby Vi får vente i spenning :-)
Carina har to små gull Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #25 Skrevet 13. juli 2009 Koselig at du kom inn her meg og lille snuppis Håper spira sitter fort igjen. Har du begynt på noen medisiner nå??? Er 5-6 dpo og har vet ikke hva jeg skal kalle det..svie/ ømhet øverst ved livmora. Kjennes nesten ut som jeg er støl og har trent masse og det har jeg ikke. Har i tillegg hadde jeg skikkelige murringer i natt og stikking i korsryggen. Håper det er noe som skjer der nede Bumlebie ♥08♥, spermen kan jo holde seg i mange dager så krysser fingrene for at spira sitter på de ogsså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå