PopUp Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 hvor ofte er de hos dere, hva blir gjort og hvor mye betaler dere?
Gemini77 Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 2 timer hver onsdag. vasker hele huset, altså vasker badene skikkelig, tørker støv i resten av huset, støvsuger og vasker over gulvene. Og vasker kjøkkenbenkene. Innimellom betaler jeg mer og får henne til å stryke eller vaske vinduer. Betaler 125 kr/timen
Barbafin Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Vi har fra byrå så det er nok litt dyrt. 900 kr/ gang. Da er de der til jobben er gjort, uansett hvor mange timer det tar. De gjør "alminnelig rent" i stue, soverom og gang, vasker grundig på kjøkken og bad (har to), vasker alle gulv, stryker klær, skifter på sengen og andre ting som trengs (vaske kjøleskap, stekovn, e.l.). Vindusvask kommer utenom. Vi har dem to ganger i måneden. Verdt hver eneste krone!
cawo Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Hei, tror du vaskehjelpen din kunne tenke seg å vaske for meg? Jeg bor i Oslo. Takknemlig for tbm!
nickoline og supermann Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 100 kr timen. Gjør det vi ber om!
Gemini77 Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 cawo, hvis det var meg du spurte så tviler jeg. Jeg bor i Asker og hun vasker for hele nabolaget og flere av naboene ønsker henne, men hun har ikke mer kapasitet..dessverre..
cawo Skrevet 30. juni 2009 #7 Skrevet 30. juni 2009 Ok, takk for svar Gemini77 med gutt og jente! Hva med din vaskehjelp nickoline 150406?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå