Gå til innhold

Skal ikke på UL før 27 juli!!


Funny1 venter nr 2

Anbefalte innlegg

Ser det er så mangen som alt vet kjønnet!! Kjempe lenge til jeg får vite noe....... jaja........

 

Flere som må vente lenge??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ikke før 20 juli, er da 20+2 uker.

Hvor langt er dere på vei når dere skal på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal heller ikke før 22juli. fikk først time 12.august..., men ærlig talt da hadde jeg vært 25 uker på vei. så jeg fikk klagd meg til tre uker tidligere. kommer fortsatt til å være 22 uker... synes det er kjipt å vente så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal 28. juli og er da akkurat 20 uker på vei. Ble vanskelig å passe det inn i ferien, så det ble forskjøvet noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir selv i uke 20 ca, veldig kjedeliig da en kan se kjønnet alt nå.....grrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på dagen jeg er 18 uker.

Fikk egentlig seks dager senere men var ikke noe problem å få denne dagen. Kjedelig å vente til man er over 20 da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min hadde glemt å melde oss opp, så vi skal ikke før 27.august... Da er jeg i uke 24. men, men... er ganske rolig og satser på at alt er greit inni der, men må innrømme at det hadde vært stas å se den lille skatten snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens:) Har fått innkalling til UL idag- allerede nå på fredag, og da er jeg akurat kommet inn i uke 16.. er ikke det alt for tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på UL 28. juli - er da 20 uker på vei. Fikk time i uke 17, men da er jeg på ferie, Ullevål kunne da ikke før i slutten av juli... Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

jeg har ikke fått ul time før 28 juli! Synes det er veldig lenge jeg også, hvor skal du på ul? har du begynt å få mage, min første jeg har så mye jeg lurer på men vet ikke hva jeg skal spørre om hvis du skjønner... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...