Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så aktiv her inne, men har fulgt med dere fra sidelinjen. Syns det har vært litt stille på gladmeldings-fronten i det siste, så her kommer mitt bidrag: JEG ER GRAVID!!!

Det har ikke gått opp for meg enda, men jeg føler for å skrike det ut likevel. Vi har prøvd i 4 år, og nå ser det ut til at det har klaffet på første ICSI. Testet positivt på CB digital i dag, og skal ta blodprøve i morgen.

Lykke til alle dere andre, håper på masse gode nyheter fremover i det fine sommerværet! :-) :-) :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!! Det varmer hjertet mitt hver gang jeg hører at noen har fått det til!!!!

God sommer :-)

Skrevet

Så gode nyheter:-) Lykke til videre!

Skrevet

Det er herlig med gode nyheter vet du!! GRATULERER!!! det er vel fortjent som for alle her inne. og jeg kan jo si velkommen i "gravidklubben" :þ)

Skrevet

Åååååhhhh! Er ikke livet herlig idag! Hilsen en som akkurat har fått gladmelding fra Riksen!!! Kos deg masse!

Skrevet

Gratulerer til deg også, Ønsker seg... ! Dette var skikkelig moro!! :-))

Skrevet

GRATULERER! Så gøy. Jeg fikk også to streker for et par dager siden. Fantastisk!!!! Koooos deg i sommer=)

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til med svangerskapet:-) Bra med litt gladmeldinger her inne!

Gjest lille fiol
Skrevet

Fantastiskt å høre, gratulerer så masse masse. Gleder meg til at vi kan følge hverandre, vi er jo helt likt i løypa.

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!!!

Ønsker deg lykke til videre!!

Skrevet

Tusen tusen takk alle sammen. Så gode dere er :-) Måtte dere alle få kryss og streker og nydelige babyer snart. Det fortjener dere!

Skrevet

Endelig flere gladmeldinger:)))))))))) Du gjor rett i å skrive ja,,det holder motet oppe til oss andre:))))))

Gratulere så MASSE))))))))))))))

Skrevet

Blodprøve på Riksen i dag: hcg på 201 på rugedag 12! Da er det sikkert: Jeg er virkelig gravid!

Skrevet

Gratulerer!! Kjempeflott hcg verdi :-)))))) Kos deg, nyt sommeren og den lille spiren i magen din! Klem

Skrevet

Gratulerer masse og lykke og hell videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...