Gå til innhold

Dere med baby, hva sover de i for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mi sover med kortarmede bodyer, fordi pysjene blir alt for varmt.. Men på en annen side er muligens de bodyene for varme uansett, men føler at om hun bare ligger i bleien så er det større fare for å tisse og skite seg ut utenfor bleia, hun må liksom ha tøy som setter bleia litt på plass.. Men det er jo så varmt for tiden! Så jeg lurer.. Hva ligger deres babyer i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

h*n er født i april så da sommeren kom ble det kun brukt en brillebukse utenpå bleia. Holdt i massevis både dag og natt.

Skrevet

Ha på en truse da? Evt singlet-body?

Gjest Tale30
Skrevet

Jenta mi er 6 mnd da, men hun er vel fortsatt baby.. :)

Hun sover i kortarmede bodyer, og har ikke dyne eller teppe på. Jeg syns det virker greit for henne. Dersom du merker at babyen din fortsatt er klam med kortarmet body, ville jeg bare latt henne sove i bleie uansett..

Skrevet

jeg hadde sånne babytruser (er ikke helt 110%sikker på hva de kalles). Det funka veldig fint her i hvertfall, selv om det likevel ble noen uhell når hun var så liten^^

Skrevet

Ja, jenta mi er også julebaby, og skal være baby i minst ett halvt år til ;)

Mulig jeg kler av henne til kun bleia i natt, men på en annen side synes jeg personlig det er varmere naken enn med tøy som skiller lemmene litt fra hverandre så man ikke blir så klam.. Men får prøve meg frem og se hva som fungerer for henne. Hi

Skrevet

Tisselaken under laken, tilfelle ulykke.

Bleie og type "truse" utenpå

Koseteppet hennes som hun har lett over seg og mellom armer og ben når hun snur seg.

Vifte på rommet som blåser ned mot bena hennes.

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg er enig med deg i at det blir klammere når hun ikke har på noe tøy i det hele tatt :)

Når ble din født da, siden du har julebaby? Jenta mi ble født lillejulaften :) Vi får kose oss den siste delen av permisjonen da :) Og håpe på litt kjøligere vær :)

Skrevet

min er 6 mnd og sover i bleia. Og har ett helseteppe på seg,men den sparker han fort av,men han MÅ ha det på for å kunne sovne hehe.

Skrevet

Type babytruser som de har på h&m da eller?

Vi har også vifte på store deler av natten.

Tale30: Hun ble født på julaften:/ ;)

Skrevet

Sover med kortpysj. Men det virker litt varmt for tiden uansett. Ingenting er for lite. :)

Skrevet

Min sønn på 7 mnd sover i kortermet body, og har helsetepper "over" seg... sparker det stort sett av, men det er helt ok...

Skrevet

Hehe, mente helseteppe, ikke tepper:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...