Lykkebabis! Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Endelig er 1. trimester tilbakelagt. Fy søren så mye stress og bekymringer en har der, jeg gleder meg nå til å kose meg litt mer med dette her i 2. trimester. Jeg trodde aldri jeg skulle bli så heldig å få gå over dit. I dag er en lykkedag! På UL og fikk se en herlig liten baby i full form som sprellet rundt. 12+3 og alt supert. Jeg unner alle dere her inne å få lov til å trippe videre etter endt tid her på 1. trimester. Lykke lykke til - heia alle mummy's2be!
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Så herlig Kos deg masse inne på 2.trimester jeg kommer etter om et par uker Kos deg videre i sommer!
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Gratulerer Kos deg i 2.trimester... virker som om det er det beste, med minst usikkerhet og plager gleder meg til å komme over jeg også. God sommer!
Cupcake! Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Så deilig at alt var bra med den lille i magen :-) Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå