Gå til innhold

Noen her som sliter med å bli gravid etter SA/MA ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger så veldig noen i litt samme situasjon å skrive med...

Jeg ble gravid etter 4 pp sist, men mistet det i uke 10. Nå ser det ut til at vi må inn i pp 11....

Andre som sliter med å bli gravide etter Sa/Ma? ... Men som ble det raskt sist?....

jeg blir frustrert.. Har "vent" meg til negative tester egentlig. Men i dag kjente jeg gråten i halsen... Jeg er lei, sliten og ikke minst frustrert. Er så innmari redd vi ikke skal få dette til.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å som jeg kjenner meg igjen der, ja.

Hadde MA i uke 10, etter å ha blitt gravid i 3. pp (var stor jubel siden vi brukte 13 pp på guttungen).

Er nå i 5. pp etter MA. Ok, vet at 5. pp ikke er lenge, og ikke kan kalles for å slite enda, men jeg er frustrert, det er ett eller annet med det å bruke lenger tid på denne enn den vi mistet. Og jeg pleier å felle et par tårer når tanta kommer på besøk.

Skrevet

Ja, det er jammen meg ikke lett!! Ikke sant, når det gikk "så fort" med den som jeg mistet, så er det såå rart..

Du bukte 13 pp på din første? Har du noen erfaringer du vil dele ang prøveperioden da eller? gjorde du noe spesielt den gangen det klaffet? :)

Er ute etter ALT jeg nå som kan hjelpe meg.

Har tenkt å bestille time hos refleksolog. Har lest at maaange har blitt gravide etter sånn sone behandling.

Skrevet

Hva vi gjorde når det klaffet...Hmmmm....

Gadd ikke prøve mer, hadde gitt litt opp, men brukte heller ikke prevensjon...

Drakk oss snydens fulle dagen før EL og hadde oss kl 0500 og morgenen.

Hadde eksamen dagen etterpå, og så feiring av at jeg syns det gikk bra (les mer øl). 10 dager gikk, så eksamensresultat, fikk A. Mer feiring. En uke gikk. Burde ikke jeg ha hatt mensen nå???

Teste, og positiv før jeg var ferdig med å tisse på pinnen.

Skrevet

hahaha :0)

Flotte greier! Beviser bare at det ikke finnes en "trad" oppskrift, snarere at man ikke bør følge en oppskrift kanskje!? :)

Skrevet

Hadde MA 27/5 og ha ikke hatt noen TR ettr det, men fant en EL så håper det klaffet på den:)

Så jeg har ikke noe tallsvar til deg:/

Skrevet

Hei!

Jeg hadde en MA i slutten av oktober, og har fortsatt ikke blitt gravid igjen. Går nå inn i 7. pp. Med datteren min ble jeg gravid uten at vi prøvde, og sist gang (da jeg mistet) ble jeg gravid på 2. forsøkt. Utrolig frustrerende at det ikke vil klaffe denne gangen...Jeg har fått time i sept. for å starte utredning, og jeg går til akupunktur nå i håp om at det skal hjelpe. Skjønner veldig godt hvordan du føler det...

Skrevet

Signerer her! Vi brukte 7 pp på vår datter inkl. SA. Ble gravid på 1 pp i oktober, men gleden ble kortvarig da vi oppdaget MA i uke 02/01-09. Nå sitter jeg her og nærmer meg opprinnelige termin. Jeg var helt uforberedt på at det skulle bli så vanskelig å bli gravid igjen Jeg var naiv nok og trodde jeg skulle være gravid innen opprinnelig termin, men det ser desverre mørkt ut. Huff litt deprimerende dette her, prøver hardt å være positiv, men nå klarte jeg det ikke helt desverre. Tvi tvi!

Skrevet

Jeg også. Vi brukte 1 pp på sønnen vår i 2005, så vi drøyde med å prøve på nr 2 til han var 2 1/2 år. Tenkte at dette er jo fort gjort, men den gang ei. Brukte 8 pp før det klaffet første gang, men det ble MA i uke 10 i januar. Dette er jo relativt vanlig, og man blir jo gjerne gravid fort igjen etter en abort. Det ble jeg forsåvidt 2 mnd senere, men mistet i SA i uke 5. Nå har det gått 14 mnd siden vi begynte å prøve, og jeg må si det er tungt nå. Denne mnd gikk jeg 3 dager over med svake positive tester før TR dukket opp nok en gang. Absolutt alle rundt meg er gravide, og det er noe av det verste, i tillegg til at vi ikke klarer å gi sønnen vår en bror eller søster mens de enda kan ha litt glede av hverandre. Nå er håpet borte for at vi kan klare dette alene og tårene sitter løst desverre, men det er litt godt å være her inne og se at man ikke er alene. Ikke spesielt oppløftende dette heller, men masse lykke! Håper på full klaff for dere snart og at det sitter i 9 mnd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...