Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Nå satt spiren hos oss på 3pp etter ma i mars,denne gangen skal den lille spiren bli der i 9mnd...Er 4+1 i dag Har masse murringer og stikkinger og har hatt det siden el,så jeg velger å tro at det er positivt
You can call me Dårris Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Gratulerer og velkommen tilbake:)
monkri mamma til 4 Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 hei. gratulerer. j hadde ma i februar. testa positiv forrige uke og hadde de samma symptoma som du har.. har regna ut termin den 6 mars ca. du da?
Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2009 Takk,ble ca 11mars her.Spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå