MissMe*med*lillegutt Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Hei! Ser at mange av dere har tatt blodprøver for å se stigningen på hcg hormonet. Å så lurer jeg på hva som måtte til for at dere fikk ta de blodprøvene? Er selv 7+3 og bekymrer meg så for at noe skal være galt, med tanke på 3 tidligere SA og 1 MA. Var hos legen for ett par uker siden og han nevnte ikke noe om blodprøver enda.. Har time til UL den 13.juli, men føler det er så lenge til. Er det bare å ringe til legekontoret å si man vil ha en blodprøve? Må jeg ha time hos legen min for å ta de? (det er jo sikkert ikke så lett i sommerrushet) Takker mye for svar, dere er gode å ha!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Det er normalt ikke vanlig å måle hcg i et svangerskap. De fleste her inne som sjekker hcg gjør det fordi de har blødninger. Skjønner jo at du nok er bekymret pga både SA og MA tidligere, men så lenge alt er normalt og du ikke blør så tror jeg nok ikke du trenger å sjekke hcg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå