bambi på isen Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Legger seg ikke da, men kommer STORE snø filler ned fra himmelen nå. Ja, jeg vet jo hvor jeg bor (hater det til tider), men det trenger ikke snøe 30 juni fordet!!!! Enda er det 11 dager til jeg reiser på ferie, da er vel alt fin været brukt opp innen den tid :-( Ja, ja det er jo uansett varmere nede på fastlandet en det er her ihvertfall!!!! Kos dere i varmen dere andre, misunner dere veldig akkuart nå :-)
It's all about me Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Sorry at jeg ler, men HA HA HA. Om du ikke har så mye sol og varme har du nok mye vi ikke har......utenom snø i juni da.....
melkekua™ Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Ikke morro med varmen når man har smått på 6 uker....og en på 17 mnd som ikke klarer å sove på natten. Da ville jeg heller hatt det kaldt ja ;o) hehe.
elikatt -mamma til 4- Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Kor i all verden bor du? Svalbard? Æ bor i finnmark å her e det sol og sommer! :-)
*Rutletutt* Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 Å hjelp! Det er kjipt i slutten av juni, gitt! Hvor i all verden bor du da?
Sivalur Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 Hun bor jo på Svalbard da... sender du litt snø ned til meg? Høygravid i denne varmen på et kontor hvor airconditionen IKKE fungerer - er ikke særlig kult.... *svettesvette*
bambi på isen Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2009 Kan godt sende litt snø ned til deg ja :-) Kan godt forstå du er lei av å være høygravid i varmen, husker hvordan det var (eldste er født i august 01, og da bodde vi ikke her oppe), men det var faktisk godt å kjølig på jobb, det var vel fordelen med å jobbe i ventilasjons bransjen på den tiden, he, he... :-) Dere som er lei av varmen kan godt få låne huset vårt i sommer, så får dere kjølt ned høgravide mager og slinte og varme barn :-) Er stort sett greit å bo her, men akkuart når det begynner å snø 30 juni, da må jeg innrømme at jeg lengter ned til sivilisasjonen igjen..... men så kommer de fine dagene med sol fra skyfri himmel og vindstille og akkuart passe temperatur til å gå laaaange gode turer i, så har vi det ikke så aller verst allikevel :-) God sommer til dere alle :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå