Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Jeg hadde en sa for et par mnd siden, og nå har jeg eller samboer rettere sagt da en mistanke om at jeg er gravid igjen. Noe jeg tror er umulig, han var nemlig vekk under el, og jeg har ikke hatt sex med andre.. Men jeg må innrømme at jeg på en måte ikke vil vite om jeg er gravid eller ei.. Er redd for og være gravid tilfelle jeg mister, og er redd for og bli skuffet om jeg ikke er gravid. Uansett, jeg er morgenkvalm, puppene er ømme (dette kan være pga mensen og) venter ikke mensen før 5dager.. Er uansett ikke vits og teste enda syns jeg. Forrige gangen var jeg ikke morgenkvalm, hadde bare ømme pupper og mensmurringer hele tiden.. Er alle graviditetene ulike? Og kan man ha forskjellige symptoner gang til gang? /forvirret
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Graviditeter kan være like eller ulike hos samme person:) Jeg har vært gravid 3 ganger, hvor en av dem endte i SA. Ingen av dem har vært like. Den første graviditeten, som endte i SA(uke 7), husker jeg ikke så godt, men tror eneste symptomet var uteblivende mens. Slik var det da jeg ble gravid andre gang, også. Jeg fikk da tildig UL(uke 6) for selv å få se at der var liv(hjerteslagene). Og det var det:) Med nr 3 var der flere symptomer med en gang, før mensen var ventet. Stoooore pupper og "feit" mage fra dag en;) Og jeg ble gravid andre gang bare 3 måneder etter SA'en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå