Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Hei. Ang myrdammen..hehe.. Hvor var det det lå og er det langt å gå for en tvillinggravid og en jente på 2?
It's all about me Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 http://www.rb.no/lokale_nyheter/article3700090.ece Du skal ta buss 501 fra Lillestrøm mot Enebakk. Holdeplassen heter Skjønberg. For rutetider går du på trafikkanten. Var ikke mulig å legge link dessverre. I artikkelen over her står det at tjernet ligger 500 meter fra hoveveien, og bussholdeplassen er vel ytterligere 200 meter bortover. Bare sånn ca når jeg stikker fingeren i været og gjetter. Jeg har gått den veien manga ganger og synes ikke det er langt, men var ei ganske badlysten liten jente sist gang........
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Ah, tusen takk! Jeg er badenymfe jeg og.. Men det blir jo bare meg og hun lille og hun kan bli litt sur i varmen.. :-p Men er kanskje ikke noe vognføre?
It's all about me Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Joda, går fint med vogn der. Veien er oppkjørt, selv om den ikke er asfaltert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå