mams1979+2små Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Sønnen min skal over på stor avdeling, og jeg føler at jeg bør gi ett eller annet til de som har gitt han trygghet og omsorg + mye mer på småbarnsavdelingen.... Men så har det seg sånn at det har vært veldig mange annsatte, og jeg er usikker på hvem som er faste/ vikarer lenger.. (vikarene er der mer enn noen av de faste) Høres veldig ustabilt ut kanskje, men de har taklet det på en god måte.. Så til poenget mitt:) Syns det blir litt mye å kjøpe til alle... også er jeg redd for å "glemme" noen ved å bare gi til de faste.. Skal jeg bare gi et kort til hele avdelingen kanskje..? eller kjøpe en fellesgave? Men hva da? Har lyst til å skrive noe koselig på kortet, men er dårlig på det der asså.. Noen som har litt god til:) og noen ideer kanskje?
gossegass Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Hva med en stor kurv med diverse i? De har sånne greie picknik kurver feks på Kitchn. Putt oppi frukt, kjeks, godis, iste etc. Så kan alle spise det på pauserommet. Ingen nevnt, ingen glemt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå