Gå til innhold

Flere som har fått mage tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kun 12+4 og førstegangs, men har allerede fått skikkelig gravidmage (jeg ser ikke bare ut som jeg har lagt på meg litt heller, men er en typisk kul). Jeg er riktignok svært liten (152 cm) og slank, og var forberedt på at magen kom tidlig, men ikke at den skulle være så tydelig allerede nå. Flere som har fått kul på magen så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er tredjegangs og magen kom veldig tidlig denne gangen. Men først en sånn fleskemage da og den kom rundt uke 8 allerede. Nå er jeg 19 uker og endelig begynner kulen å komme. Ser litt bedre ut da!

Skrevet

Er 5 cm høyere en deg og magen kom mellom uke 8 og 10. Var også sjokkert selv om jeg var forberedt :P.. Kos deg med magen får den blir ikke mindre med månene :P

Skrevet

Jeg er førstegangs, og kulen begynte å gjøre seg gjeldende rundt uke åtte! Selvsagt ikke babyen som gav mage ennå, men tarmene som flytter seg og sånt. Jeg blei ekstremt overraska og trodde jeg måtte være lengre på vei, men det var altså en heftig ommøblering av mitt indre. Er ikke veldig høy og er kort i livet, så det er nok årsaken,

Skrevet

Jeg er 12+3 og 170 cm slank - 1. gangs og har ordentlig mage. Det har jeg hatt i to-tre uker. Helt umulig å skjule, så jeg er glad jeg nå har passert de magiske 12! Og glad det ikke bare er hos meg det synes. Det er bare magen som er stor - ikke lagt på meg ellers. Men den er rimelig super synlig!

Skrevet

jeg er 154, liten og nett, men magen kom for ca 2 uker siden (uke 5) er i uke nå. Dette er da første gangen min så er ganske sjokka over at det synes allerede! Skal på ul i morra tidlige faktisk, gruer meg! Håper egentlig jeg er litt lenger på vei enn det jeg tror, men får nå se da.. flere som tror det er tvillinger (!)

Men i og med at symptomene har vært der ganske mange flere uker så kan det vel hende jeg er litt lenger enn 7 uker.. Noen som vet om når symptomene kommer, etter man er blitt gravid??

Spennende!!

Skrevet

Magen kom vel ikke skikkelig før uke 16-17, men da kom den til gangs. Jeg er kjempestor, og folk blir sjokkerte da jeg forteller at jeg bare er 25 uker på vei. De tror jeg er fødeklar når som helst. Strekkmerker har meldt seg, og magen er i veien hele tide. Lurer på hvordan dette skal bli om et par-tre måneder.

Jeg er overvektig og har mage ellers også, så det er vel derfor jeg er så stor nå. Også var jeg også kjempestor ved forrige svangerskap.

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Jeg fikk mage i uke 7 allerede, men det var bare oppblåsthet. Jeg fikk aldri denne "kulen" som alle snakker om, jeg fikk bare en jevn, rund mage som rett og slett så oppblåst ut. Ikke noe fleskemage heller. Nå i uke 24 har jeg fått skikkelig gravidmage, så jeg gikk fra oppblåst til kjempegravid på noen uker. Det kan kanskje ha noe med at jeg bærer baby veldig høyt å gjøre, ikke vet jeg :-)

Skrevet

Matte opne knappen i buksen i uke 8,og etter det har den ikke forandret seg, er 16+2 . Ser bare litt rund og god ut.

Skrevet

hmm. vel flskemage det kom tidligt:) hehe. men skikkelig mage det har begynt å komme når jeg nå er 20+;)

Skrevet

Jeg er i uke 14 ca. og magen er allerede stor selv om jeg er førstegangs! Magen begynte tidlig å komme høyt oppe! Er 166 og veide i utgangspunktet 70 kg så hadde litt mage fra før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...