Vona Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Vi skal for første gang ha barneselskap med barn fra barnehagen, men jeg er usikker på når vi skal ha festen i og med at jenta vår fyller år i slutten av juli! Det er jo mange som har ferie allerede nå og som ikke kan komme hvis de har dratt bort... Men jeg tenker det er litt dumt å feire veldig lenge før selve dagen også? Noen synspunkter? Altså feire lenge før dagen for å få flest med, eller legge feiringen nært opp til selve dagen...? )
HTC Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Jeg ville feiren nå fortest mulig evt så fort bhg starter igjen, med mindre du vet at barna er hjemme den aktuelle dagen. Kjipt om ingen kommer.
Vona Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2009 Jepp, veldig kjipt om ingen kommer, så det er liksom det. Må visst bare se å bestemme meg!
Da HarViTreUnger Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 Jeg ville tatt det etter at ferien er ferdig Heng opp invitasjoner i god tid, og send gjerne en tekstmelding. Noen kan jo være hjemme selv om de ikke er i barnehagen. Kos dere med feiringen
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 Jeg har bursdag midt i juli, og mamma arrangerte feiring siste helga før sommerferien med klassen. Men hvis din lille ikke fyller år før i slutten av juli, hva med å legge feiringen til midten av august? Nå er det nok litt for sent... er nok mange som har reist allerede nå.
melkekua™ Skrevet 30. juni 2009 #7 Skrevet 30. juni 2009 Enig med de andre her, vent til etter fellesferien er over. Datteren din fyller i slutten av juli, og da er jo fellesferien øyeblikkelig ferdig. Jeg ville hengt opp/sendt invitasjon første dagen etter ferien slik at dere kan feire førstkommende helg evt. neste helg deretter.
mettemor :) Skrevet 30. juni 2009 #8 Skrevet 30. juni 2009 Har samme problemet her, jenta blir fire midt i juli. Hadde tenkt å lage barneselskap nå til helga, men ser at mange av "bestevennene" i barnehagen allerede har ferie. Har derfor utsatt/avlyst planleggingen. Tenker at hun er såpass liten enda at det ikke er så farlig. Hun får feire i bhg dagen før hun tar ferie og med familie og nabounger som er hjemme på selve dagen. Så får vi se om det blir selskap i august. Mest sannsynlig er det glemt til da, men blir det masing lager jeg til et lite selskap. Neste år skal jeg være mer framtenkt og lage selskap før skoleslutt :-)
Hikken Skrevet 30. juni 2009 #10 Skrevet 30. juni 2009 Jeg og broren min har bursdag midt i juli begge to (7. og 12.) og vi har alltid hatt barnebursdager i august, sånn omtrent ved skolestart :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå