Vinden blåser Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. juni 2009 kanskje litt dårlig forklart... men 5åringen i huset er glovarm og svetter ut hele sengen så og si hver natt. Til tider får han også varme-utslett over hele kroppen...alt skjer om natta, og nei er ikke spesielt varmt her i nord og han har ikke på seg annet enn trusa om natta...
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Ikke barn, men faren til barna MÅ ha 15 grader eller mindre, ellers sier han at han dør av varme liksom. Jeg har vel en feil jeg også, for jeg fryser for ingenting og liker 30 grader i stuen på kvelden:P Men, irriterende at vinduene i bilen MÅ være åpen, og at terassedøren hjemme hos familien til min kjære ALLTID er åpen. Dem lukker den kaanskje om det blir snøstorm. Men aller helst bare lukker de gardinen foran!
Trollemor75 Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 Har fått en varm gutt, det arvet han etter meg. Han har det lett varmt, og for tiden er det en utfordring. Lue har vi sluttet med så lenge det ikke er formye vind, jakke er det LENGE siden vi har brukt, og likevel blir han helt svett i vognen sin (ligger på helseteppe). Ull ble gjennomvått med en gang og han fikk varmeutslett, så ullbody skal vi ikke ha mer av. Han har sovet med vinduet åpen nesten sideen fødselen i ferbruar. Faren er det stikk motsatt og tviholder på dynen selv om det er 25 grader der vi bor akkurat nå. Håpløst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå