It's all about me Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Har du hatt mye problemer i det siste? Begynner å bli dritt lei nå, er jo daglig problemer med innlogging eller bare det å komme inn på Innboksen. Er like før jeg hopper over til noe annet selv om jeg har vært fornøyd med start i mange år.
blomstre Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Jeg har! Hadde bare problemer sent søndag og mandag formidag. Da drev de visst med noen omlegginger... Har ikke hatt det så lenge jeg da.
It's all about me Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2009 Kommer du inn nå? Har hatt mye mer problemer enn de to dagene, så skrev og spurte om de snart hadde fikset problemene sine. Hvis ikke så ga jeg opp snart.
blomstre Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 "Kunne desverre ikke logge inn, prøv igjen senere... Derrsom du fremdeles ikke kommer inn på e-posten så kan du forsøke å logge ut og logge inn igjen. Start.no" Æsj! :-(
It's all about me Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2009 Så da er det ikke bare nettet mitt, det var det jeg ville vit. Slikt har det vært MYE de siste ukene. Så begynner nå å lure på om det er de samme som driver start.no som driver det stedet her. Ingenting blir bedre og ikke legger de ut noe informasjon til brukerene heller. Argh....
blomstre Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 ...kommer fremdeles ikke inn, men ny info nå da... "Vi har problemer med våre e-postservere. Vi jobber med saken og vil få e-post opp og kjøre igjen så snart det lar seg gjøre. Takk for at dere er tålmodige." :-/
It's all about me Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2009 Tålmodig, jeg er ikke tålmodig. Jeg vil inn, NÅ!!!!!!!!! He he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå