Gå til innhold

Hva synes DU er den fineste nyfødt-gaven?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til babyen eller mor?

Jeg fikk masse flotte klær til lille som jeg ble veldig glad for, men det jeg satt aller mest pris på var den fine blomsterbuketten og hudkremen jeg fikk av mamma :-)

Skrevet

Klær i størrelse 68 og oppover:)

Får jo bare klær i størrelse 56 og 62 jo.

Jeg ble i allefall veldig glad for klær! Blomster på sykehuset var VELDIG koselig:)

Skrevet

jeg fikk et pledd som jeg bruker masse :D

Har en nyfødtgave liggende klar i hyllen her hjemme nå faktisk.

Det er bleier str 1, en body, en dr.brown flaske, en oppvaskbørste og et kort som jeg har knytt sammen med et blått silkebånd :)

Skrevet

Den fineste gaven synes jeg var et Navneteppe, hvor navn, lengde, fødselsvekt og dato var vevet inn.

Du kan se dem her:http://www.swiflet.com/oeb/oenskeb/3/1/

Skrevet

ups, ja og bla til side 72 i katalogen :)

Skrevet

Da jeg fikk førstemann ble jeg mest glad for leker, klær fikk jeg mer enn jeg hadde bruk for av, men jeg hadde jo ingen leker. Små biteringer, skrangler, små trefigurer til å henge i vogna osv.

Med andremann fikk vi bæremeis, litt dyr gave, men masse brukt.

Til tredje fikk jeg et heklet vognteppe, kjempefint, har fått masse skryt for det.

Nå til fjerde fikk vi et sånt sett til å lage gipsavtrykk av hender og føtter. Kjøpt på Babyplaneten og inneholdt ramme, leire til å trykke hånden i, gips osv. Kjempegøy!

Ellers har vi fått fine pledd som er masse brukt, håndkle med brodert navn (veldig greit), stålbestikk (litt tidlig å få, men brukt i mange mange år) og et bittelite sølvarmbånd.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Noe de ønsker seg.... Jeg kjøpte elastisk bæresjal til min venninde for det visste jeg at hun ønsket seg :-)

Kommer både mor og barn tilgode :-)

Skrevet

Har akurat gitt bort og det var, 1 boddy, 1 body-shorts, 1 sengesett og en bite leke m/festesnor.

Husker jeg ble veldig glad for sengesett da frøkna ble født. Hadde bare 2 men fant fort ut at jeg trenkte flere.

Å et fint teppe som jeg hadde oppå dyna i vogna.

Skrevet

Til første fikk jeg flere hjemmestrikkede sett, og de syns jeg var kjempefine. Fikk noen til andremann også, men med en mormor som strikker fortere enn lynet så ble det masse, noe som også var bra siden jeg fikk to januar babyer.

Fikk flere ulltepper i barnestr, det er vel de gavene som jeg har satt mer og mer pris på. Og ikke minst som ungene setter kjempepris på. De er snart for store for de, men da går de over til dukketepper, det gjorde jeg med teppene jeg hadde som barn.

Fikk flere smykker også.

Ungene fikk strikkede bomullstepper av mormor her en jul, og de er det kjæreste de eier. Det er bløtt og godt, varm og svalt. Eneste de er litt misunnelige på nå er at jeg fikk teppe til jul der det står navnet mitt på, og desverre så går det ikke ann å brodere navnet dems på deres. Teppet er i stor str, så selv for hun minste på 4 er str helt greit. Koser seg skikkelig i det.

Skrevet

Har fått veldig mye fint, ikke minst masse klær som mamma har strikket.

Da vi kom hjem fra sykehuset fikk jeg et gullkjede med gullhjerte-anheng av mamma. På hjertet var sønnen min sitt navn på den ene siden + en liten diamant, og fødselsdatoen hans på andre siden. Har det alltid på meg :-)

Skrevet

Klær som er str 68 og større, og som er mulig å bytte:) Bøker som betyr noe for den som gir boka, og helst med en hilsen. Klassiske treleker fra Brio. Fint å samle på. En silkelue i 100% silke.

Til mor er håndkrem min favoritt å få, og eksklusiv sjokolade. Av min bror fikk jeg et abo. på et dansk interiørblad jeg unner meg selv av og til, og et fotoblad andre gang. Han syntes jeg trengte gave mer enn babyen..he,he..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...