på'an-igjen? Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Har en uro i kroppen denne gangen som jeg ikke har hatt før!! Føler at jeg nærmest utfordrer skjebnen med å få et barn til når jeg har 3 friske barn fra før!! Så nå har jeg bestilt time til UL i uke 12+2, da kunne de se mest sa de... Er jo 5 uker til, men er utrolig deilig å ha en dato å forholde seg til..... Gleder meg til å se nurket, og håper så inderlig at alt er OK, og at samboeren min skal få en fin opplevelse som førstegangspappa:)
paper Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Heisann! Pussig-leste innlegget ditt like etter at jeg selv bestilte ul nøyaktig som deg..,for meg er det om vel 3u jeg er vel 12u. Tok en tidlig ul ca uke 6-7,en god opplevelse.Jeg klarer ikke vente til fostervannspøve uke 15,og sein ul uke 18-20. Der jeg bestilte er det temmelig dyrt..,men,men.Er verdt det!! Lykke til videre til oss begge-klem
på'an-igjen? Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2009 ja, her koster det 1200 kr,,,men mener det er verdt det.... skulle noe være galt er det mye bedre å vite det da, enn i uke 18-20. Ser du skal ta Fostervannsprøve...er det alder som gjør det eller noe annet??
paper Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Alder-vil være godt passert 38 år ved termin. Vi velger det-etter noen runder med oss selv. Ul der jeg tar koster også vel 1200kr.Men;som du så riktig sier det,det er verdt det!! Klem
Chickenmum Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 Jeg var nylig på UL (7+1) og fikk se et bittelite hjerte som banket og slo, men utover det så var det veldig lite man kunne se av Lille. Men nå regner jeg med å bestille ny UL til uti august - er jeg heldig slipper jeg venting og får komme til når jeg er mellom 13 og 14 uker på vei. :-) Som deg så venter jeg også fjerdemann - så det er mange tanker som går omkring det å allerede ha født tre velskapte, og så ta sjansen igjen. Samtidig viser jo det at kroppen vet hva den er med på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå