Gå til innhold

har bestilt time til UL:) 12+2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en uro i kroppen denne gangen som jeg ikke har hatt før!! Føler at jeg nærmest utfordrer skjebnen med å få et barn til når jeg har 3 friske barn fra før!! Så nå har jeg bestilt time til UL i uke 12+2, da kunne de se mest sa de... Er jo 5 uker til, men er utrolig deilig å ha en dato å forholde seg til.....

Gleder meg til å se nurket, og håper så inderlig at alt er OK, og at samboeren min skal få en fin opplevelse som førstegangspappa:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Pussig-leste innlegget ditt like etter at jeg selv bestilte ul nøyaktig som deg..,for meg er det om vel 3u jeg er vel 12u.

Tok en tidlig ul ca uke 6-7,en god opplevelse.Jeg klarer ikke vente til fostervannspøve uke 15,og sein ul uke 18-20.

Der jeg bestilte er det temmelig dyrt..,men,men.Er verdt det!!

Lykke til videre til oss begge-klem

Skrevet

ja, her koster det 1200 kr,,,men mener det er verdt det.... skulle noe være galt er det mye bedre å vite det da, enn i uke 18-20.

Ser du skal ta Fostervannsprøve...er det alder som gjør det eller noe annet??

Skrevet

Alder-vil være godt passert 38 år ved termin.

Vi velger det-etter noen runder med oss selv.

Ul der jeg tar koster også vel 1200kr.Men;som du så riktig sier det,det er verdt det!!

Klem

Skrevet

Jeg var nylig på UL (7+1) og fikk se et bittelite hjerte som banket og slo, men utover det så var det veldig lite man kunne se av Lille.

Men nå regner jeg med å bestille ny UL til uti august - er jeg heldig slipper jeg venting og får komme til når jeg er mellom 13 og 14 uker på vei. :-)

Som deg så venter jeg også fjerdemann - så det er mange tanker som går omkring det å allerede ha født tre velskapte, og så ta sjansen igjen. Samtidig viser jo det at kroppen vet hva den er med på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...