Gå til innhold

Noen som vet hva de tar for Maxi Cosi cabrio Fix setene ca ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og selve basen ? Jeg har nok ikke isofix så må nok gå på den basen man fester med belter. Ringte happyland i sverige og de tok ca 1500 pr del. Mener å ha sett at de er ganske mye dyerere i Norge, noen som vet ca ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer på 3300 ca tilsammen for base uten isiofix og stol. Jeg kjøpte brukt, på finn.no og ga 1400 for begge deler totalt. Kun brukt på ett barn i fjor, og ser nytt ut :)

Men de blir fort solgt på finn, så jeg lå litt på "jakt" (sjekket ofte om det var kommet inn nye) i et par dager før jeg var førstemann som ringte:)

Skrevet

Jeg og samboeren min kjøpte maxi cabrio fix stol pluss easy fix base (ikke isofix, men den man fester med belte) på happyland i sverige. Vi betalte til sammen 2579 norske kroner. Ikke en ille pris det syns jeg :)

Skrevet

Flott :) Da blir det en happylandtur på meg kanskje, skal sjekke finn også :D

Skrevet

Hei

Vi sjekket på Babyproffsen i uka som var, ca. 3000 minus justering for kurs.

Vi kjøpte base for belte eller isofix og stol på Barnas Hus i helgen og betalte ca 2500, de har kjørt kampanje på setet. Satt ned fra rundt 3.500. Usikker på hvor lenge kampanjen varer, men du kan jo sjekke det ut.

Skrevet

vi kjøpte også på barnas hus til 2500.tror det var et knallkjøp!! :)

Skrevet

kjøpte også på barnas hus! men de nyeste basene skal være isofix/belte feste kombinert i samme base, så det har vi. greit siden vi ikke vet hvilken bil vi skal ha enda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...