Gullimagen (og en på fanget) Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Hadde MA sist høst. Gravid igjen nå. Hvordan skal jeg få tidlig ultralyd? Jeg har behov for å se at alt er bra. Tenkte å bestille vanlig time hos fastlegen uten å fortelle hva det gjelder (bestiller gjennom sms-tjeneste, da trenger man ikke oppgi grunn). Deretter prøve å overtale ham. Men må vel vente noen uker på time hos ham. Er det lang venting på ul også? Bor i Akershus.
<3 N & M <3 Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 du kan jo bare ringe å bestille deg en privat ul:) så slipper du å gå gjennom legen...
Gjest Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Jeg ringte min gynekolog når jeg ville ha tidlig Ul.. Da betalte jeg for en vanlig time.. 395 kr.. mye billigere enn de private klinikkene som tar 800 kr for en time.
KR0705 Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Når jeg har vært på priv ultralyd har ikke jeg betalt noen ting. Jeg har vært på flere for å se hvordan babyen har det. Jeg holder til i Porsgrunn, men burde jo ikke vært så stor forskjell.
mommytobe20 Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 hei jeg bestillte ultralyd på oslo city idag. kunne få time allerede i morgen, men tok en time neste onsdag istedet da er jeg akkurat 12 uker påvei... jeg villa ha 3D , så da betaler jeg 1200,- men syns det er værdt det. hovedgrunnen til at jeg er der er for å sjekke down syndrom og avvik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå