Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Har endelig fått barnehageplass, må jeg da gi beskjed til Nav om dette, eller går sånt automatisk? Har fått plass 2 uker før kontantstøtten opphører pga alder, men de er vel streng på sånt..
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Jeg ringte til nav idag og sa ifra om barnehagestart. enkelt og greit. dumt å måtte betale tilbake.
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Du må gi beskjed selv, ellers så får du regning på det som er for masse. Jeg ga beskjed om at lillebror skulle gå en dag mer i bhg i vår, men ga beskjed litt sent så den første mnd gikk som vanlig, og da fikk jeg masse papirer så laget de et vedtak og sendte regning. Masse styr! Så ja, de er veldig strenge.
Leeloo76 Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Mener jeg fikk beskjed om at KS ble stoppet mnd etter at snuppa begynte i bhg. er en stund siden nå, men mener det var slik (eller surrer jeg det sammen med OS....hmm).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå