Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på rd 12, og har hatt veldig lite symptomer. Hadde noen murringer på lørdag, og noen i går ettermiddag. Ei uke før jeg får mensen får jeg ømme pupper, oppblåst mage og etterhvert murringer i magen. Hadde masse av dette sist, men nå har det ikke vært noen ting. Så jeg hadde et håp om at det ville lykkes denne gang.

I formiddag var jeg på do, og da var det litt lyserødt på papiret. Gikk til byen, og da jeg kom hjem var det likedan. Tok en test og den var negativ. Ble veldig lei meg fordi dette forsøket også gikk rett vest!

Utover ettermiddagen var det nesten ingen ting, så jeg fant ut at det kunne være en liten blødning. Kanskje er det et lite håp likevel. Var på do 7 timer etter jeg blødde første gang, og da var det litt mer, så jeg regnet med at mensen satte inn for fullt nå. Men nå er det stopp igjen!

Er det noen som har opplevd dette som likevel har vært gravid? Synes mensen kom tidlig denne gang, siden den kom på dag 17 sist. Håper ikke løpet er kjørt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Håpefull38,

Skjønner godt at dette er nervepirrende! Jeg har IKM til helgen, og er spent og synes tiden går veeeldig langsomt. Har litt mensmurringer nå, så tenker at det kanskje ikke går rett vei denne gangen heller.

Jeg vet at det går an å ha en menslignende blødning og likevel være gravid, uten at dette er farlig. En venninne av meg hadde det, men syntes hun blødde mindre, tok en test etter et par dager, og har i dag en liten gutt på 4 mnd. Håper at du har lykkes:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...