Gå til innhold

Min tur til å si 100 dager igjen:-))))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny milepæl nådd:-) Syns tiden går både fort og sakte om dagen. På den ene siden føles det som en evighet til fødsel, men på den andre siden vet jeg jo av erfaring at sommeren går utrolig fort. Så, plutselig er vel dagen her:-) Gleder meg til å se gutten! Har det meste av det vi trenger til han kommer, så det er liksom bare ventingen igjen. Går her og håper på at jeg ikke kommer til å gå langt over termin. Gikk 4 dager over ul termin, 2 dager over mens termin med førstemann. 8. oktober virker ennå langt unna....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Om 2 dager har jeg også 100 dager igjen;) Men venter mer på 3. trimester. Går kjempefort. Synes ikke det er lenge igjen. Ihvertfall nå som jeg er på sommerferie, da tenker jeg nesten ikke på dagene. De bare flyr!

Lykke til videre! :)

Skrevet

jeg kan si 100 dager igjen om 173 dager jeg : (

Huff skulle ønske tiden gikk fortere : )

men men sånn er det bare:)

Er min første her:D

Gleder meg sinnsykt : D

Lykketil vidre da:D

Skrevet

Gratulerer så mye =) om 2 dager så kan jeg også si 100 dager igjen. Gleder meg sånn...tiden går så fort syns jeg =) Lykke til alle dere=)

Skrevet

100 dager er en viktig milepæl! Selv kan jeg si 87 dager igjen og min siste dag her inne på 2. trimester!!! Fra i morgen er jeg over på det tredje og siste trimesteret! Gleder meg:-)

Skrevet

100 dager igjenn jeg også ;D

Leeenge til 8.oktober enda ja..

Men sommeren går fort ;)

Skrevet

Oi, oi....da var det nok 100 dager igjen for meg i går. Termin 7. oktober!! :o) Enda godt det er sommeren som er i mellom, synes jeg, og ikke vinteren. Det hadde nok føltes veldig lenge. Jeg begynner ferie til helgen, skal ha syv uker ferie, så er det tre uker jobb før permisjonen begynner. Da høres det plutselig ikke så lenge ut. :o)

Lykke til videre!

Skrevet

100 dager igjen her også!! syns det går veldig fort....hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...