Gå til innhold

Enkelte mennesker her inne er jo helt fjerne!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så mange rare tråder, med spørsmål som er utrolig fjerne og av og til provoserende her inne! Jeg skjønner jo kanskje at folk ønsker oppmerksomhet- men det er litt irriterende. Jeg vet jeg ikke trenger å bry meg, men jeg bare synes det blir litt useriøst. Lag heller en tråd der du kan snakke om det du sliter med på en konstruktiv måte, i stedet for å provosere frem reaksjoner som ikke hjelper deg noen vei uansett.... Det finnes nok av mennesker som, om de ikke har lignende erfaringer, så bryr de seg og kan komme med støttende råd og en utstrakt hånd..

dette er et forum for alle som har noe med graviditet å gjøre, men skulle ønske vi alle kunne behandle hverandre med respekt og uttøve normal folkeskikk selv om man sitter beskyttet bak en skjerm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke bare forum for gravide.

Skrevet

Det er faktisk et forum for.. DIN BABY.. go figure...

Skrevet

Husk at dette forumet er felles for prøvere, gravide, de med babyer, småbarn og større barn;)

Og de fleste mennesker snakker da også om andre ting enn barn, selv om de har barn eller er gravide, gjør de ikke? Det gjenspeiler seg her inne;)

Overse det du ikke liker av innlegg, og kos deg med resten, du. Det gjør vi andre, nemlig;)

Skrevet

Ja, det er et forum for "din baby". OG "barn i magen"! OG "barnet mitt"!

Noen klarer visst bare å se det forumet de selv er logget på. Er det evne eller vilje til å se lenger som svikter??

Skrevet

Du er jo tydeligvis en av de fjerne her inne da!!!

Om det er evne eller vilje?? Du måtte bare komme med en "smart kommentar" for å virke litt bedre liksom!

Ikke alle vet at det er flere forum her da!

Er det evnen eller viljen din som svikter når du ikke klarer skjønne det?

Går utifra det er evnen siden du faktisk måtte påpeke noe som noen allerede hadde nevnt!

Skrevet

Men HI har jo heilt rett, alle som er her har noko med graviditet å gjere. Såvidt meg bekjent så må ein vere gravid for å få ein baby som seinere blir eit barn. Eller har det kommet noko ny forskning som eg ikkje har fått beskjed om?

Skrevet

Har du ikke hørt at forskere nå har greid å pode et epletre som ikke får bærer epler, men små babyer innpakket i en bleie, ikke ulik den storken kommer med babyene i!:o

Skrevet

Følte du deg truffet av kommentaren min 0016?

Hyggelig at du forteller meg (med utropstegn som fastslår, ikke spørretegn som spør!) hvorfor jeg gav min kommentar. For du har selvsagt evnen til VITE hvorfor jeg gav min kommentar? Og siden du selv hevder deg å ha (gjennom ditt utropstegn!) forventer jeg også at du svarer korrekt på mitt spørsmål i forrige innlegg. Inntil rett svar foreligger fra deg lar jeg ditt feilsvar stå som kommentar på din egen evne til å vite hva du hevder å vite!

Nei, jeg har slett ikke problemer å skjønne AT noen ikke vet det er flere nettsteder som deler forumene. (For så vidt heller ikke at det er flere forum men nå snakker vi om forumET (Anonymforum), ikke nettstedene! Og den forskjellen har du visst ikke oppdaget 0016??) Men jeg har store problemer med å forstå HVORFOR noen ikke vet at det er flere nettsteder som deler forumene. Og det spørsmålet har du ikke gitt meg noe fornuftig svar på. Så nå venter jeg på å se din EVNE til å forklare meg det 0016!

Skrevet

Ja 00.16 nå må du bare hive deg rundt å forklare her!!! He he...

Skrevet

Å hellegoood for et søtt bilde da :D

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å la meg gravere noensinne igjen.

Den tiden er jeg heldigvis ferdig med.

Men så hører jeg til på barnetmitt.com, da.

Skrevet

Folk som har noe med graviditet å gjøre ja. Altså de som prøver, de som er, de som har vært gravid uansett om de har beholdt eller ikke. Jeg vet veldig godt at dette er et forum for flere. Og derfor hadde det jo vært så greit om man hadde snakket om saklige ting, både om alt som har med barn og andre spekter av livet, på en ærlig måte. Ikke lyge og finne på ting kun for å få oppmerksomhet. Jeg har fint klart å oversett det frem til nå, men så kom jeg over en ganske kjip tråd som veldig tydelig bare var tull. Da fikk jeg behov for å uttrykke min frustrasjon, med et ønske om å slutte med dette-på en saklig måte. At folk henger seg opp i bagateller får være, synes generelt det er litt for mye fiendlighet her inne. Jeg sier ikke det for å prøve å virke så mye bedre enn alle andre, (mulig jeg derimot er mer sensitiv enn andre) ønsker bare å få en positiv opplevelse av å bruke dette forumet. Og det var også for å fortelle at det er andre og mer konstruktive måter å be om hjelp på.

Skrevet

Hvis det er seriøsitet du ønsker trur jeg uansett anonymforumet er feil side å henge på. Så lenge det finnes en anonymknapp vil folk bruke den for hva det er verdt, da både på godt og vondt.

Skrevet

enig med cat. 68.

Skrevet

Jeg må innrømme at noen ganger så svarer jeg på en litt frekk måte, for å få i gang en diskusjon. Syns det er litt mer spennende å lese en diskusjon enn råd. Selv om mange av rådene her inne, er ganske gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...