NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Idag på stranda så jeg en dagmamma som er passe spesiell ( lang historie men hun er dagmamma fra helvete) med to små. De satt helt nede i strandkanten, uten noe type av solskjerming, solhatt...hu ene jenta (1-1,5år) ble lagt til å sove midt i solsteika inntullet i et tjukt ullteppe. Her var det minst 25 i skyggen idag. Så til spm, tåler barn med mørk hud virkelig så mye mer sol? Og hva med overoppheting? (trår varsomt, dette er ikke rasistisk, reagerter bare veldig på de to små barna og den eksepsjonelle soleksponeringen over mange timer)
YIN Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Datteren min er mørkhudet, pappa fillippiner og jeg er spansk, og jeg smører henne inn med max solfaktor oppil flere ganger om dagen. Og det har jeg gjort siden hun var nyfødt! Og jeg maser på henne at hun skal ha på noe på hodet hele tiden, for vi med mørkt hår blir ekstra varme på hodet osv.. Men jenta mi er stor nå da, snart 9 år.. Uansett så syns jeg hun dagmammaen der hørtes helt forferdelig ut!! Det går ikke ann å utsette barna for sånt stakkars.. Uff.. Ble ganske satt ut her av det du skrev..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå