Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Og hvordan gikk det isåfall? Er vel greit å bli kjent sånn hvis man er ny noen steder? Eller er det "patetisk"? ;p
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Ja, jeg har fått noen venninner (og ikke bare bekjente;) via nett. Men de aller, aller beste venninnene mine ble jeg kjent med irl.
It's all about me Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Har møtt ei på nett som jeg nå har på facebook og håper kan bli ei venninne etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 Ei av mine beste venninner ble jeg kjent med på dib
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 Nei, jeg har et liv og i det livet klarer jeg fint å skaffe meg venner. Trenger ikke nett til det.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 Jeg har et liv.. du er fresh i bollen frøken anonym 00:22 Hva har det med saken å gjøre da? Alle har vel et liv, jeg er aktiv i jobb og med hobbyer+trening. Det betyr vel ikke at det flommer over av venninner med barn, eller generellt: venner som jeg ser så ofte (da alle har sine liv) Det er da ingenting galt med å bli kjent med noen på nett. Til HI Synes du skal ta kontakt med noen her jeg, om du ønsker det! Ingenting rart/galt eller patetisk med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå