Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Bruker dere BÅDE myggnetting og helseteppe samtidig over åpningen på vognen nå på varme dager? Jeg ser noen gjøre det, og tenker at det må bli dårlig med luft og varmt.. selv om det hindrer insekter og sol å skinne inn.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Trenger da ikke helseteppe.. sett vognen i skyggen så slipper man det..
blond Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Jeg ville bare brukt myggnetting og satt vognen i skyggen eller fravendt solen. Over hetten ville jeg hengt et fuktet lyst håndkle, det er med på å kjøle ned vognen. Evt hengt et lyst helseteppe over (ikke åpningen, men hetten). Du kan også kjøpe en parasoll. Jeg ville også lagt et termometer ned i vognen for å holde oversikt over hvor varmt det blir.
Gjest MariRari Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 Barn må ALDRI settes i solen uansett. Og tenk deg selv, hvordan det må være inni der bak helseteppet - de må jo få så mye luft som er mulig i heten. Myggnetting + skygge! Teppe er galskap.
blond Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 Vogna skal ikke settes i solen, men om man går tur skal det godt gjøres å unngå solen, derav teppe over hetten-rådet.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 Sett ALDRI vognen midt i solen, må vel skjønne at temperaturen i vognen vil bli grusom, så lenge den ikke står i skyggen?! Hjelper ikke å sette den vendt fra solen, solen varmer da like mye!!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #7 Skrevet 29. juni 2009 En av dere skulle sagt fra til hun jeg så på stranda i dag. Huff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå