Gå til innhold

Fått barnevognen i hus?!


Marsmammaen:)

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg begynner å bli bra stresset nå... Hører så mye snakk om at der er fritt for vogner (Emmaljunga), og at det ikke blir tatt inn flere til butikkene fordi 2010 modellene kommer i september. Vil jo gjerne ha en 2010 modell, men er kanskje greit å få vogna i hus FØR september med termin den 15 september. Vet jo aldri nårtid mini melder sin annkomst =)

 

Er jeg den eneste som stresser med dette?!

Har dere fått vogna i hus?!

 

-småstressa førstegangs-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går bare rundt å tripper nå for bestilte vogn forrige uke! :P hun sa det skulle ta en uke å få den til butikken! Vil haaa... *ler*

skal heldigvis ikke ha emmaljunga. Høres utrolig kjedelig ut at de ikke skal ta inn flere. Jeg tror ikke jeg hadde hatt nerver til å vente til utti september med å få det fiksa.. Tenker litt på alle de som ville ha TFK x også. Den skulle jo komme i butikkene i mai, men kommer ikke før til høsten.. Er kjedelig når det blir sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har det meste i hus no, kjenner tiden

plutselig begynner å bli knapp.

Er også førstegangs, så jeg småstresser litt no.

Vil ha huset og tingene i stand til lille knøttet kommer:)

Stakkars mannfolket spinger fotene av seg for å

få ferdig oppussinga fordi den gravide kjerringa

begynner å blir stressa og masete ;) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vår vogn står klar til å arves hjemme hos søstern min, heldigvis. Så kjedelig at emmaljunga dryger det sånn da. Vi har også emmaljunga duo edge eller noe i den duren, men den er som sagt kjøpt inn for flere år siden :)

her er det lille persille sitt soverom som står igjen, ellers er det meste klart. Men siden søstern min allerede har ALT av utstyr, så dukker det nok opp i løpet av sommern. Hurra. Har bestemt meg for ikke å stresse før i slutten av juli, men vi får se, kanskje slår redebygger-instiktet til litt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Redebygger-instinktet har absolutt meldt sin ankomst =) Hihi, vi er nå søte her vi stresser som gale for å få alt i hus.Utrolig hvor mye en sånn liten kropp trenger...

 

Har nesten ordnet Emmaljunga vogn nå, om de har i Sverige (Haparanda). Skal ringe i morgen og (forhåpentligvis) legge av, så har vi en som skal ta den med seg til landet. De burde bare ha! Er det ENESTE jeg stresser med nå om dagen.

Er kok-rolig på alle andre punkt forutenom denne vogna... Aaaah!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmaljunga vognen min fikk jeg da jeg var tre månder på vei.. har en supersnill venninne som har gitt oss masse!! (er bortkjemt kan man si)

vognen er såvidt brukt...

føler meg heldig ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anette 1986: Hvor i Sverige kjøpte du? Pris? Skal kjøpe Emmaljunga i Sverige selv og er nysgjerrig på priser.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestillte vogn i Sverige (Arvika) i midten av juni.....den kommer mest sannsynlig i begynnelsen av august....vi får da en 2010 modell av Emmaljunga Mondial.

Der var det iallefall ikke noe problem med å bestille...tror kanskje det er lettere i Sverige enn i Norge.

Syns egentlig ikke det er så rart at nye modeller ikke kommer før i sept til Norge...da Emmaljunga i Sverige har stengt i hele Juli.

 

Men det er jo ikke alle modeller som går ut da..etter som jeg forstod på de i Sverige.Vet iallefall at det kommer nye farger og noen byttes ut.

 

Vi kjøpte alt med barnesete og alt og med forskjellen på svensk og norsk krone sparer vi ca 3000 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææ!!!

Stengt i hele juli?! Vil det da si at om man bestiller fra en butikk og de ikke har på lager så kan d gå langt ut i august før man får vognen...

Hah, ble ikke no mindre stressa nå :/

Jaja, det får gå som det går, babyen kommer når den kommer om vogna er i hus eller ikke=)

Vi fant også ut at vi sparte rundt 3000kr på å kjøpe i Sverige (nå må vi bare kjøpe den).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.....Ja,dessverre.....det sa de i butikkene i Norge til oss også ganske tidlig når vi var å tittet på,når vi spurte ang leveringstid osv og hvor lang tid det tar.At de har stengt i hele Juli altså.

 

Sorry for det....skulle ønske jeg kunne gjort om på det.....stengt i hele juli også tar det jo litt tid å starte opp igjen også når ferien er over....så jeg tror du må belage deg på å vente en stund ut i august,dessverre.

 

 

De har nok sommerferie i Sverige også og mange store fabrikker osv stenger jo helt,det gjør jo noen her i Norge også.

Men vi var i Sverige bare for å se forskjellen på priser osv når vi var å handla mat,og da stakk vi innom den butikken i Arvika samtidig.

 

Vet det iallefall var sånn når vi handlet i Arvika med bilsete og alt,så fikk vi prosenter også...

 

Men hvis dere vet hva dere vil ha i Sverige f.eks så bare ring å bestill da vel....vet ikke om dere handler i Arvika eller ned mot Svinesundgrensen.

 

 

Men tlf til snøhvit i Arvika er iallefall:+46 570-71 15 00

 

Til oss skulle de ringe når den kom til butikken..:-)

 

Det ordner seg nok,masse lykke til :-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk =)

Vi vet hvordan vogn vi skal ha,skal ringe i morgen. Men vi som bor langt oppe i nord (Tromsø) handler på Barnas Hus i Haparanda... Det blir liksom nærmest. Å dra til Arvika føles jo nesten like langt som å dra til Danmark :P

 

Men takk for tips, veldis snillt =)

 

Om de ikke har den vognen og fargen jeg vil ha får jeg kanskje bare fire på kravene og ta en annen farge. Eller bestille og få i august, i håp om at mini ikke kommer før termin (15 september, men har menstermin 31 august så vet ikke helt hva jeg skal belage meg på... )

 

Jaja, ALT ORDNER SEG =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe....å ja...Tromsø blir liksom litt langt unna Arvika,det er sant.

Det ville nok jeg syns var litt vel langt å dra også...hiihii...

 

Ordner seg for snille mennesker har jeg hørt en drøss med ganger og det gjør det jo også stort sett..:-)

 

Kan jo hende den dere vil ha skal beholdes i den fargen da.

Pling på til Sverige du....Klart alt ordner seg :-)

 

Lykke til iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte Bugaboo på Barnas Hus og fikk beskjed om at det var 6-8 ukers ventetid. Etter 1,5 uke ringte de og sa at vognen var kommet, så nå har den stått her hjemme i 2 uker. Har fremdeles 9 uker igjen til termin, så den står godt den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei !

 

her er også barnevogna i hus! bestilte den på barnas hus for en god stund siden ,da det var salg , sparte rundt 3000 :-) har vert litt ventetid men nå er den i hus ! en Mountainbuggy Urban jungle! er suuper fornøyd !! kjører rundt her i stua med den hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah=) Lykke!

I dag har jeg tatt mot til meg og ringt til Sverige og bestilt vogn (liker virkelig ikke å ringe, og i allefall ikke til andre land så...).

Ble en marineblå Emmaljunga Duo Edge Combi me classic understell. Den er lagt av og skal hentes i neste uke. Kampanjen var desverre over så må ut med 7345 svenske kr, som er noe rett i overkant av 6000 norske, så litt sparer vi.

Nå kan stresset førstegangs roe seg ned =) HURRA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra......

 

Så fint...gratulerer....kan tenke meg det er deilig.

kr 7345 ja....da sparer litt.I Norge er jo den noe dyrere vel...:-)

 

Gratulerer så masse iallefall....da kan jo slappe av litt når noe av det viktigste er iorden.

 

Vi for vår del driver å bestemmer oss for seng...hmmm.Ellers er ganske avslappet til ting.

 

Ha en strålende tid fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! :) var godt å høre at det fikser seg!

Her går jeg fremdeles å venter på vogna mi!! :( Syns ikke noe om optimistiske butikker nå. Hadde dama i butikken sagt at det ville ta to uker hadde jeg ikke begynt å bli utålmodig nå, men hun ska at de ville ha den etter en uke. nå er det halvannen uke siden.. Er igrunn ikke noe å irritere seg over, men blir oppgitt når de feilinformerer meg.. Hu trodde den var rett rundt hjørnet når jeg ringte i dag da... hehe... vi får se! Håper å få den før helga! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me bestillte Simo duo på nett, fekk ho levert for under 5000.- Syntes det var heilt topp, og vogna er kjempefin! Det er ikkje årets modell, men det er ikkje så viktig for oss. Kjenner det nykker i redebygger nerva her også, Alt koster:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vogna er kjøpt, og ting begynner å komme på plass.

Nå er det snart bare babyen som mangler...

Fikk meg en voksipose til bilstolen i helga, herremiiin så søtt det ble=)=)=) Gleder meg til å putte mini i den stolen (me voksipose:p) og bære han stolt ut fra sykehuset og i bilen...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Je bestilte Emaljunga i Sverige(Stømstad) i går, men det tok 8 uker, og det er samme uke som jeg har termin, ble litt stresa at den ikke skal komme til terminen. Har hele tiden tenkt at jeg har så god tid, men svisj, tiden går altfor fort.. Får bare satse på at det går bra.

Er det noen som har erfaring med bestilling fra Strømstad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...