Gå til innhold

Flere med unger som ikke sover i varmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*hyyyl!*

Etter halvannen time så sovnet endelig yngste på 3.5 år. Hva skjer da? Jo, storesøster på 6 år våkner og begynner å vandre, sutre og klage! Ungene har ikke sovet skikkelig siden før helgen, og både deres og mitt humør er deretter.

Hvor mannen er? Jo, han gikk og la seg klokka 7, nettopp fordi overnevnte unger holdt oss våken natten som var. Skal jeg ikke få sove denne natten heller? =(

Jeg elsker varmen, men hater disse våkenettene! Knurr! :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk og lov har jeg to sovedyr som sover seg gjennom alt, også de varme nettene. Puh.

Skrevet

Noen som har det, skjønner jeg. Hvor bestilte du disse ungene, da? *noterer fortløpende*

Skrevet

det har jeg nok.. tar laaang tid for henne å sovne å hun ligger i klynger seg hele natten å våkner ofte, hun er jo så varm stakker.. har lagt en flaske med vann i sengen å håper på det kansje skal hjelpe.. at hun drikker når hun våkner for så å legge seg ned igjen.. *DrømmeDrømme*

Skrevet

Jeg bare krysset av for det på bestillingen jeg fylte ut på første svangerskapskontroll, he he.

Nei jeg vet ikke hvorfor jeg har vært så heldig jeg. Uansett tempratur kan jeg bare legge dem våkne og så finner de søvnen selv etter kort tid.

Skrevet

Åh, det var vel den boksen jeg glemte å krysse av på det...:o Jaja. Jeg får trøste med meg at eldste stort sett sover greit (bortsett fra på veldig varme dager) og at yngste i det minste sover lenge når han sovner sent.

Men nå vil jeg legge meg og det går jo ikke når jeg hører de fortsatt romsterer i senga. Knurr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...