Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 hun er 13 dager og har slitt veldig i dag! Har ikke klart å finne roen og har mer eller mindre hengt i puppen min! Nå ligger hun i bagen til vogna, inne, i bare bleia og sover urolig... Ammet henne i stad, og trengte knapt å holde i henne da hun skulle rape, for hun satt jo klistra til huden min på skulderen! Har lammeskinn i vogna men hun blir klam lell så i morgen skal jeg prøve helsepledd oppå lammeskinnet for å se om det kan fungere... Et annet spørsmål: Hun gulper endel, må jeg vaske lammeskinnet hver gang hu gulper på det eller holder det å tørke bort gulpet med en fuktig klut/våtserviett...
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Det holder med å tørke bort gulpet. Jeg hadde en koseklut under hodet til babyen. Lammeskinnet blir jo veldig varmt å bruke nå da!Anbefaller da helseteppet over lammeskinnet igjen. Eller vanlig bommuls laken.
Snuppa & llillebror Skrevet 29. juni 2009 #3 Skrevet 29. juni 2009 Jeg har lagt en klut under hodet på skinnet, for å "spare" skinnet litt... i fht gulpinga mener jeg... Ellers så har jeg og en som sliter her, en måned gammel og sliter med å sove, sliter med å spise og i det hele tatt... Varmen slår ut store og små!
Gulosten™ Skrevet 29. juni 2009 #4 Skrevet 29. juni 2009 Dere får bli med bort i kjelleren til svigers i morra.... Der er det kjempedeilig
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2009 Ja, har klut under hodet, men det er ikke alltid det holder... Her kommer det skikkelige gulpe-doser! hehe Kun bomulslaken er jo ogdså dumt for da trekker jo gulpet inn i madrassen, og tisselaken under bomulslakenet blir jo superklamt! Så i mitt hode er lammeskinn best siden det kan tørkes av! hehe
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2009 Dulosten: Lunch på Sandvika-senteret? hehe
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2009 Like dumt å fortsette på msn, kanskje, Dulosten? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå