Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Bor i leilighet i oslo. Har to naboer på hver side. På den ene siden er det alltid stille, for der bor det 2 pensjonister. Men på den andre siden...MY GOD....Bråk døgnet rundt. Dem har to barn. En som ser ut som han er på min sønn sin alder (4-5) år, og en på kanskje 2 år. Dem er aldri til sengs før kl. 23 om kvelden. Selv ikke på en hverdag...dvs vanlig skoledag. Det er ganske lytt her, så hører dem løper frem og tilbake til sent på kveld. Har også hørt at dem er opp til etter midtnatt noen ganger. Løper og roper og skriker. Og dem slamprer med skapdør og ytterdøren, uansett hvilken tid det er på døgnet, som midt på natten. Dessuten krangler dem. Dem krangler nesten hele tiden. Prøver jeg å få litt fred og ro ute på balkongen, så drive dem å krangle (skriker til hverandre), men balkongdøren på vidt gap. Har ringt på og klaget, men da skrek mannen et eller annet (på et annet språk) i tryna mi før han slamret igjen døren. Tør ikke gjøre det mer. Prøvde å klage til borettslaget, men dem mener at dette er noe vi naboer helst bør ordne opp i selv. ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 neste gang de krangler, eller driver et helsikas bråk etter 23.00. Eller på natta. Ring politiet å meld fra om husbråk. Det er litt drastisk men allikevel så kan det være en oppvekker for de om at de er meget høylytt, og en plage for naboen. Gjorde det selv etter at jeg i flere måneder i helgene ikke hadde fått sovet på nettene på grunn av fyll og krangling i naboleiligheten, særlig ille var det bestandig når jeg hadde jobbelg. Politiet var på døra, og etter det så roet de seg ned mange hakk, og man kunne faktisk sove om nettern.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå