Gjest Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Har ei jente som er litt over 2 år som insisterer på å slutte med bleie. Vi har holdt på i to uker nå med bare to uhell så langt. Hun er kjempe flink! Problemet er bæsj. Hun får ikke til å bæsje i det hele tatt lenger. Hun kniper igjen, så det som sniker eg forbi er helt sammentrykt. Vi har forsøkt div nå: spise rosiner på potta, druer, lese, leke, holde rundt, doen, varm dusj, massasje og flere ting jeg ikke husker i farta. For øvrig har vil aldri no stress under dobesøk. Vi har til og med tatt på bleien igjen for å se om hun får til i bleien, men det gjør hun ikke. Dette tærer på da hun helt tydelig vil bæsje, men får ikke til. Hun går rundt å holder seg på rompa å vil på potta, men der skjer det ingenting. Men det sier seg selv at det tærer på tålmodigheten når vi er på potta 7 ganger i timen. All hjelp mottaes med stoooor takk.
mor_til_Kristoffer Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 tror at jeg ville tatt på henne bleie når hun må bæsje - slik at det kommer ut på den "gode og kjente" måten.... når det er gjort - er det bare til å ta av bleia igjen.... sånn holdt sønnen min på i flere mnd.... Ingenting er verre enn forstoppelse.... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå