Gå til innhold

Nokon som har positive erfaringar med dobbel pergotime-kur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg fekk påvist PCO for ca 7 år sidan og har forsøkt å bli gravid sidan i fjor sommar. Og det er ikkje så lett å få til med sjeldne eggløysningar! Blir 37 år i haust og har aldri hatt regelmessig mens (max eitpar gonger i året før eg byrja på p-piller). Fyrste kur med primolut + enkel pergo i mai hadde INGEN effekt. Trist... No går eg på ny kur med primolut og skal ta dobbel pergo-kur etterpå. Nokon som har gode erfaringar med dobbel pergo-kur? Er det håp om effekt sjølv om mens må startast vha primolut?

Me har sendt søknad om prøverøyr, men der er jo ventetid. Hadde vore kjekt om me hadde fått til dette vha pergo og utan prøverøyr. Og har ikkje tid å bruka mange år på å få til ein unge...

Nokon med same bakgrunn/historie som har blitt gravid?

Eg nektar å gje opp håpet enno!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gi opp håpet enda nei!!!! Det er iallfall rett innstilling :-)) Jeg har gått på doble pergokurer, hvor det er påvist at jeg hadde el, ble gravid etter tre doble kurer i kombinasjon med akupunktur, men mistet dessverre. Det er håp selv om det ikke endte lykkelig for min del, men veldig mange med PCOS lykkes å bli gravide, noen ved hjelp av pergo og noen ved hjelp av IVF. Samtidig er det viktig for oss med PCOS å spise sunt, holde kroppen i form og prøve å unngå overvekt. Vi med PCOS har ofte mange egg, men veldig dårlig kvalitet på de, og mange sliter med eggløsning.

Jeg ønsker deg lykke til med prøvinga.

Skrevet

Hei!

Ei venninde av meg vart gravid etter primolutt og 3 dobbel dose pergo! Så det hjelper:) Det er absolutt håp!

Skrevet

hei. fikk dobbel pergo kur med engang og ble gravid på første forsøk!!!

Stå på ::):):):):)

Skrevet

Takk for svar! Treng av og til litt oppmuntring - og godt å høyra om andre som har lukkast med å bli gravide. Godt det finns medisin og anna hjelp å få for oss med PCO!

Reknar med det vert prøverøyr på oss. Men skal fyrst starta på dobbel pergokur i helga. Blir spanande å sjå på UL om 14 dagar om det er effekt på eggstokkane denne gongen. Er avventande og tek det som ei positiv overrasking om det skulle klaffa før prøverøyrforsøket startar.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...