Gå til innhold

Noen som har bodd i Qatar eller omegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer har fått et seriøst jobbtilbud, og vurderer å flytte der for et par år. Lang prosess som kun er i startfasen, men vil gjerne høre andres eventuelle erfaringer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mange herfra som har reist ned via Hydro, og jeg tror de trivest bra alle sammen. De barna jeg har snakket med synes hvertfall det er stas=)

Skrevet

Vi bor i midtoesten, ikke Qatar, men kjenenr flere som har bodd der og de stortrives alle sammen.

Selv elsker vi midtoesten og har bodd der i 2 aar naa og blir nok vaerende en stund til. Hadde ikke noelt med aa proeve det :)

Skrevet

De over her har fått jobb der nede. Flytter nedover 16. august eller noe. Skal være der i 2 år... Flytter nedover med et lass med barn =P

Skrevet

Blir nok sannsynligvis Qatar på oss! =) Spennende og skummelt!

Skrevet

Jeg kjenner flere som har bodd der noen år som barn og som er voksne nå og de har hatt det veldig bra der alle sammen.

Skrevet

Kjenner ei som har bodd mange år i Bahrain, gikk på high school der etc. Hun trivdes kjempegodt.

Skrevet

Jeg har ei venninne som er der nå med mann og 3 barn. Dette er gjennom Hydro, og de kjempetrives. Mye sand og veldig varmt innimellom, men etter det jeg forstår så er det et godt samhold mellom de norske og veldig sosialt.

Dessuten så er det en once-in-a-lifetime mulighet som dere MÅ kaste dere på :o) Tror ikke dere angrer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...