4skatter Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Jeg gifter meg om 12 dager, og de sendte meg kjolen min med en del mindre... nederste delen mangler, og kjolen er 15 cm for kort, lekkert... Jeg åpnet en dispute, og kom gjennom, og de skulle sende meg delen som manglet... Jeg har purret og purret, klagen var der 1 mnd før bryllupet, og nå sier de at de sendte det for en uke siden, men registeret på EMS viser at den ble postet i dag!!! Hvordan i all verden skal en sydame klare å fikse kjolen min på noen få dager... det blir saftig tenker jeg... Så jeg vil ikke betale for kjolen, ikke full pris iallefall... Og det verste av alt, at hittil står jeg i min halvferdige drømmekjole.. og gifter meg med en kjole som er altfor kort... har ikke noen alternativ... Trist... Og attpåtil må jeg forsvare meg når folk spør hvorfor i allverden bestilte jeg kjole fra Kina?? En stor forskjell på pris da, men en drøm går i dass nå... Syte syte, lei meg...
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Gud for et mareritt det har blitt for deg! Føler med deg,virkelig altså. Til ditt forsvar så bruker jo faktisk mange av brudebutikkene her i norge samme distributør som det du har gjort..eneste er at du ikke har sikkerheten som butikkene kan gi deg. Det kan du forsvare deg med ovenfor de som nevner det. Men du, det kommer helt sikkert til å ordne seg. Du har kontakt med en skredder nå ikke sant? Ho stiller helt sikkert opp så mye ho kan når ho får stoffet! Det kommer helt sikkert til å ordne seg skal du se=)
Andremann snart? 3.pp Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Utrolig kjip og stressende situasjon!!! Vi kommende bruder føler nok veldig med deg... Mange er jo utrolig fornøyde med kjolene sine, og det blir sikkert du også til slutt.... Jeg har fått mye tilsendt via EMS, og det tar i gjennomsnitt 5 dager, så det er kanskje en liten trøst; da er det jo fortsatt nesten en uke til bryllupet...
4skatter Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2009 Jeg fikk stoffet i dag, de hadde avtalt å sy den nederste delen slik at jeg bare måtte få sydd den på, men nei da, jeg fikk bare en stor bit med stoff, så sydamen fikk panikk, jeg gifter meg om en uke og hun må nå sy dagen lang, og omgjøre nederste delen... 1200 kr ekstra kom det på, så jeg fortsetter med disputen, jeg vil ikke betale for kjolen... Men jeg blir nok gift uansett!! Unødvendig stress...
Gjest yrild Skrevet 4. juli 2009 #5 Skrevet 4. juli 2009 Oj du har min fulle medfølelse :-) Fy søren for noe dritt!!! Håπer alt ordner seg til slutt og at du blir akkurat så vakker som du ønsker :-)
4skatter Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. juli 2009 Har kjøpt nydelige sko haha og satser på å å ikke vise dem så masse... Vil ha lang kjole og ikke til leggene... Takk for medfølelsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå